CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 VOLKSWAGEN

Οδηγούμε στην Μαγιόρκα το νέο VW Polo GTI 14/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: VW

Με το Polo έκτης γενιάς να έχει δώσε ήδη τα διαπιστευτήριά του στην χώρα μας εντυπωσιάζοντας με την πληθωρική παρουσία του σε διαστάσεις και παροχές σε ποιότητα και εξοπλισμό, ήταν προφανές ότι κάτι αντίστοιχο θα γινόταν και στην κορυφαία του έκδοση, με τα χαρακτηριστικά GTI. Mία έκδοση που ετοιμαζόταν εδώ και καιρό από την VW, έχοντας αναθέσει το έργο της δημιουργίας ενός καθαρόαιμου μέλους της οικογένειας GTI σε μερικά από τα πιο “λαμπρά” μυαλά της εταιρίας, με περισσότερη βενζίνη παρά λογιστικά φύλλα στο αίμα τους. Και όπως είδαμε από την σύντομη επαφή μας με το αυτοκίνητο στην Μαγιόρκα, κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά ξεχωριστό όχι μόνο σε σχέση με το παρελθόν του Polo αλλά και σε σχέση με τις αντίστοιχες μικρές βολίδες της αγοράς.

Η διαφοροποίηση του Polo σε σχέση με τον αντίστοιχο ανταγωνισμό της κατηγορίας είναι ότι ακολουθεί μία διαφορετική οδό. Ρίχνει μαύρη πέτρα στο downsizing και επιλέγει να ανέβει 200 κυβικά εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χρησιμοποιώντας μία λιγότερο πιεσμένη εκδοχή του δίλιτρου TSI που βρίσκουμε και στο Golf GTI με 200 άλογα ισχύ και 320 Nm ροπής. Η απόφαση αυτή της VW έχει άμεση επίδραση στην γενικότερη αναβάθμιση του κορυφαίου Polo, αφού όχι μόνο οι επιδόσεις έχουν πάει σε άλλη διάσταση (0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα στα 237 km/h) αλλά και στην πράξη το μεγαλύτερο μοτέρ δίνει ένα μεγαλύτερο «βάθος» στην απόδοση σε ένα μεγαλύτερο εύρος στροφών όπως είδαμε και στην σύντομη επαφή μας με το αυτοκίνητο στην Μαγιόρκα, τόσο σε δημόσιους δρόμους όσο και σε λίγους γύρους στην πίστα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ