100 χρόνια Daihatsu


Μεγάλη χρονιά φέτος για την Daihatsu, που γιορτάζοντας τα 100ά γενέθλιά της λανσάρει τη νέα εταιρική της ταυτότητα, με νέο όραμα και σλόγκαν. Από τον Νικο Λουπακη
  • 14/6/2007
Μεγάλη χρονιά φέτος για την Daihatsu, που γιορτάζοντας τα 100ά γενέθλιά της λανσάρει τη νέα εταιρική της ταυτότητα, με νέο όραμα και σλόγκαν.

Από τον Νικο Λουπακη.

Η επίσημη ονομασία της αιωνόβιας εταιρίας από την Οσάκα της Ιαπωνίας είναι Daihatsu Motor Co. Ltd. Δημιουργήθηκε το 1907 με σκοπό την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης, αλλά όπως όλοι γνωρίζουμε προχώρησε αρκετά παραπέρα, κατασκευάζοντας όχι μόνο κινητήρες αλλά και αυτοκίνητα, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη εκατομμυρίων πελατών σε όλο τον κόσμο.

Εκατό χρόνια είναι σίγουρα ένα μεγάλο διάστημα και η Daihatsu έχει πια στο ενεργητικό της μια σειρά μοντέλων που κατά κύριο λόγο απευθύνονταν είτε ς αυτούς που ήθελαν ένα μικρό και οικονομικό αυτοκίνητο πόλης (βλ. Cuore και Move) είτε σ' εκείνους που ήθελαν ένα τετρακίνητο για τις εκτός δρόμου εξερευνήσεις τους (βλ. Feroza και Terios). Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπήρξαν και μεγαλύτερα σε διαστάσεις μοντέλα με πιο οικογενειακό-χρηστικό χαρακτήρα, όπως το Grand Move. Κοινός παρονομαστής σε κάθε περίπτωση, η υψηλού επιπέδου τεχνογνωσία στον τομέα των κινητήρων, που επέτρεπε και επιτρέπει την επίτευξη όχι απλά υψηλής ισχύος, αλλά και χαμηλής κατανάλωσης και επίσης χαμηλών εκπομπών ρύπων. Η εμφάνιση δε του νέου Sirion, πριν από έναν περίπου χρόνο, αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για το λανσάρισμα ενός νέου τύπου καταλύτη που η εταιρία ονομάζει «έξυπνο», ο οποίος διαθέτει τη δυνατότητα αυτοκαθαρισμού του κατά διαστήματα, αυξάνοντας έτσι τη διάρκεια ζωής του.

Στην Ιαπωνία τώρα, ενόψει του εορτασμού, ετοιμάζουν την ίδρυση μουσείου Daihatsu, ενώ στην Ελλάδα, η Agripan Α.Ε. άνοιξε λίαν προσφάτως μια καινούργια έκθεση 1.160 τετραγωνικών μέτρων στη Λεωφ. Συγγρού 371, απέναντι από το Ωνάσειο. Πρόκειται για την πρώτη έκθεση στην Ευρώπη που κατασκευάστηκε σύμφωνα με τις νέες προδιαγραφές, με τα νέα χρώματα και λογότυπα της εταιρίας, που έρχονται να πλαισιώσουν το νέο σλόγκαν της εταιρίας «Ιnnovation for Τomorrow» (καινοτομία για το αύριο). Εννοείται ότι το παράδειγμα της Agripan θα ακολουθήσει και όλο το δίκτυο των αντιπροσώπων, που σύντομα θα έχει και αυτό ντυθεί στα νέα χρώματα της Daihatsu.