Αργεί η ώρα για την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική McLaren


Ο CEO της McLaren, Michael Leiters, τονίζει πως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό supercar της μάρκας δεν θα φτάσει σύντομα στην αγορά.

  • ΦΩΤΟ: McLaren Press
  • 8/10/2023

Ο εξηλεκτρισμός της εξαιρετικά ελίτ κατηγορίας των supercars και hypercars έχει επέλθει εδώ και λίγα χρόνια. Προεξάρχον παράδειγμα η Rimac Nevera, ενώ δεν αργούν να έρθουν κι άλλες τέτοιες προτάσεις στην αγορά για τους πολύ πλούσιους.

Η McLaren, όμως, δεν θα μπει σε αυτά τα «χωράφια» ακόμα, κάτι που ξεκαθάρισε εκ νέου ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Michael Leiters.

Ο λόγος που η βρετανική μάρκα ακόμα τηρεί στάσης αναμονής σε αυτόν τον τομέα έχει να κάνει με την τεχνολογία των μπαταριών, η οποία καθιστά απαγορευτική την κατασκευή ενός EV για την εταιρεία μέχρι το 2030.

«Το βάρος είναι σημαντικό, το ίδιο κι η αυτονομία,» τόνισε ο Leiters στο Bloomberg. «Δεν περιμένω η τεχνολογία αυτή να είναι έτοιμη για πραγματικά supercars πριν το τέλος της δεκαετίας.»

Για τον Leiters, οι επιδόσεις της Nevera δεν είναι ευκατοφρόνητες, αλλά για τη McLaren ο στόχος του είναι να κατασκευαστεί ένα EV με χαρακτηριστικά αυτοκινήτου με ΜΕΚ, που θα είναι ελαφρύ, ευέλικτο και θα κάνει τον οδηγό να συνδεθεί μαζί του στον δρόμο: «Δεν θέλουμε ένα EV που θα ζυγίζει 2 τόνους και θα έχει 2000 ίππους».

Αυτό που ζητά ο ίδιος είναι η τεχνολογία να φτάσει σε τέτοιο επίπεδο που να επιτρέπει την κατασκευή ενός ηλεκτρικού οχήματος υψηλών επιδόσεων με βάρος 1.500 κιλών

Επομένως, το πρώτο EV από το Woking θα έρθει στην καλύτερη περίπτωση σε μία 7ετία από τώρα.

Πηγή: Bloomberg