Βρείτε τις διαφορές: Μόνο μία από τις δύο Ferrari είναι αυθεντική (photos)


Μπορεί στο μάτι να μοιάζουν ωστόσο η διαφορά στην αξία της πραγματικής και της «fake» Ferrari 250 GT California Spider φτάνει κοντά στα 20 εκατ. ευρώ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Tom Hill - YouTube, Bring a Trailer
  • 8/12/2023

Πολύ συχνά, τα φαινόμενα απατούν. Πολλά αυτοκίνητα δεν είναι αυτό που δείχνουν, κρύβοντας κάτω από το αμάξωμά τους έναν εντελώς διαφορετικό... χαρακτήρα. Πρόκειται για ρέπλικες, οχήματα δηλαδή που παίρνουν την εμφάνιση ενός εμβληματικού -τις περισσότερες φορές- μοντέλου, με τη βάση τους να είναι πιο «συμβατική,» συνηθισμένη ή φθηνή.

Στη συγκεκριμένη κατηγορία εντάσσεται κι η BMW Z3, η οποία «υποδύεται» μία Ferrari 250 GT California Spider. Η 250 GT αποτελεί ένα σπάνιο και πανάκριβο δημιούργημα της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, του οποίου η τιμή πολλές φορές μπορεί να ξεπεράσει και τα 20 εκατ. δολάρια, σε αντίθεση με την Z3, που είναι αρκετά πιο προσιτή.

Πολλοί κατασκευαστές μερών δημιουργούν κιτ «μεταμόρφωσης» για τέτοια εγχειρήματα, όμως κανείς δεν μπορεί να ξεγελάσει έναν πραγματικό γνώστη. Το αμάξωμα μπορεί να είναι αρκετά εύκολη υπόθεση, όμως η «τέχνη» των κιτ απλώνεται πολύ παραπέρα.

Για να πλησιάσει, έστω, κανείς στο επιθυμητό αποτέλεσμα, οι τροχοί, τα καθίσματα, τα εσωτερικά πάνελ των θυρών και το χαρακτηριστικό ταμπλό της BMW πρέπει να αντικατασταθούν με άλλα, όμοια με αυτά της 250 GT. Πρόκειται για μία αρκετά κοστοβόρα διαδικασία, την οποία κατάφερε όμως να ολοκληρώσει ο ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης BMW Z3.

Ο λάτρης της αυτοκίνησης από τη Φλόριντα των ΗΠΑ αντικατέστησε και τον κινητήρα, επιλέγοντας έναν LS7 V8 χωρητικότητας 7,0 L, ο οποίος προέρχεται από μία Corvette Z06 κι αποδίδει 507 PS. Εκτός αυτού, και το εσωτερικό του οχήματος έχει πλησιάσει αρκετά κοντά στο λουκ της αυθεντικής 250 GT.

Αυτό που προκαλεί μεγάλη εντύπωση είναι το γεγονός ότι ο δημιουργός τοποθέτησε την αυθεντική δίπλα στην «καμουφλαρισμένη» 250 GT, συγκρίνοντας τα δύο μοντέλα. Οι ομοιότητες είναι πραγματικά αρκετές και η πρώτη ματιά ξεγελά. Δε χρειάζεται πολύς χρόνος όμως για να αντιληφθεί κανείς ότι το δεύτερο όχημα (αυτό που βλέπουμε δεξιά στην κεντρική φωτογραφία) είναι εκείνο με το κιτ.

Ποιες είναι όμως οι πιο εμφανείς διαφορές; Ξεκινώντας από τους τροχούς, η τοποθέτηση φαίνεται λανθασμένη, σαν να μην ταιριάζει δηλαδή, ενώ τα παράθυρα που εκτείνονται από το παρμπρίζ στο πλαϊνό του οχήματος, προδίδουν την ταυτότητα του «δότη». Στο εσωτερικό, οι ζώνες και οι αεραγωγοί του συστήματος θέρμανσης «βγάζουν μάτι,» ενώ υπάρχει κι ένα ψηφιακό ρολόι, το οποίο δε θα έπρεπε να βρίσκεται εκεί.

Βέβαια, το συγκεκριμένο εγχείρημα είναι άξιο συγχαρητηρίων, αφού αποτελεί μία φθηνή επιλογή, με σχεδόν τη διπλάσια ισχύ από την αυθεντική 250 GT.