Η GM συμμετέχει σε Ιαπωνικό πρόγραμμα κυψελών καυσίμου


Το Ιαπωνικό Δοκιμαστικό Πρόγραμμα Υδρογόνου & Κυψελών Καυσίμου (JHFC) θα διευθύνεται από το Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας (METI) της Ιαπωνίας. Η GM, μαζί με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρίες παραγωγής ενέργειας θα λάβουν μέρος στο εν λόγω πρόγραμμα, με στόχο να κατανοήσουν καλύτερα την τεχνολογία κυψελών καυσίμου και να ενημερωθούν για τη δημιουργία μιας υποδομής υδρογόνου.
  • 12/8/2002
Το Ιαπωνικό Δοκιμαστικό Πρόγραμμα Υδρογόνου & Κυψελών Καυσίμου (JHFC) θα διευθύνεται από το Υπουργείο Οικονομίας, Εμπορίου και Βιομηχανίας (METI) της Ιαπωνίας. Η GM, μαζί με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρίες παραγωγής ενέργειας θα λάβουν μέρος στο εν λόγω πρόγραμμα, με στόχο να κατανοήσουν καλύτερα την τεχνολογία κυψελών καυσίμου και να ενημερωθούν για τη δημιουργία μιας υποδομής υδρογόνου. Εξάλλου, ανάμεσα στους στόχους του προγράμματος είναι και η διαπαιδαγώγηση του κοινού σχετικά με τη χρήση των κυψελών καυσίμου αλλά και του υδρογόνου γενικότερα, ως ενός ασφαλούς και καθαρού καυσίμου. Οι συμμετέχοντες σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του project σαν βάση για τη δημιουργία κριτηρίων και κανονισμών κατάλληλων για τις κυψέλες καυσίμου και το υδρογόνο.
"Η Ιαπωνία θεωρείται πολύ σημαντική αγορά για τα οχήματα κυψελών καυσίμου" δήλωσε ο We see Larry Burns, Αντιπρόεδρος της GM στο τμήμα Έρευνας & Ανάπτυξης & Προγραμματισμού (Research & Development &Product Planning).GM σημειώνει μεγάλη πρόοδο στην εξέλιξη οχημάτων κυψελών καυσίμου και είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Ιαπωνική κυβέρνηση, όπως και άλλες κυβερνήσεις στην Ευρώπη και την Αμερική, αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο σ' αυτό τον τομέα. Μία υποδομή υδρογόνου μπορεί να προκύψει νωρίτερα μέσα από τη στενή συνεργασία κατασκευαστριών, εταιριών παραγωγής ενέργειας και κυβερνήσεων σε προγράμματα όπως το JHFC".
Η GM θα συμμετέχει στο Ιαπωνικό δοκιμαστικό πρόγραμμα με το πιο πρόσφατο όχημα κυψελών καυσίμου που βασίζεται στο Opel Zafira, το "HydroGen 3. Η εταιρεία συμμετέχει ενεργά στις προσπάθειες που γίνονται σε όλο τον κόσμο για τη δοκιμή της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου και την ταχύτερη εξέλιξη μιας υποδομής υδρογόνου. Εκτός από τη συμμετοχή της στο Ιαπωνικό δοκιμαστικό πρόγραμμα, η DGM είναι επίσης μέλος της Εταιρίας Κυψελών Καυσίμου της Καλιφόρνια (California Fuel Cell Partnership) καθώς και της Εταιρίας Καθαρής Ενέργειας (Clean Energy Partnership) που δημιουργήθηκε πρόσφατα στο Βερολίνο (Γερμανία).
Η GM θεωρεί ότι η εμπορική εκμετάλλευση των οχημάτων κυψελών καυσίμου θα αποτελέσει μία βιώσιμη επιχείρηση μέχρι τα τέλη της δεκαετίας.
Η General Motors (NYSE: GM), η μεγαλύτερη κατασκευάστρια αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, σχεδιάζει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα και φορτηγά σε παγκόσμιο επίπεδο. Το 2001, GM κατέγραψε κέρδη $1.5 δις από πωλήσεις $177.3 δις, εξαιρουμένων ειδικών κονδυλίων. Απασχολεί περίπου 362,000 άτομα σε όλο τον κόσμο.