H νέα Mercedes C-Class θα είναι αυτόνομη εξελιγμένου επιπέδου


Η νέα C-Class θα έχει και εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου με ήπια υβριδική υποβοήθηση.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: MERCEDES
  • 4/11/2020

Η πρεμιέρα της νέας μικρής πισωκίνητης λιμουζίνας της Mercedes έρχεται όλο και πιο κοντά. Και λογικά γίνονται γνωστά όλο και περισσότερα στοιχεία για το best seller της γερμανικής εταιρείας που θα έχει τον εσωτερικό κωδικό W206 και θα βασίζεται στη νέα έκδοση του πλαισίου ΜΡΑ-ΙΙ.

Παρόλο που ο προγραμματισμός τη θέλει να μείνει στην αγορά για μια εφταετία, στην οποία αναμένονται σημαντικές αλλαγές στην αυτοκίνηση, η εμφάνισή της θα είναι μια εξέλιξη της τρέχουσας, τέταρτης κατά σειρά γενιάς.

Επίσης δεν θα αλλάζουν οι εξωτερικές της διαστάσεις, καθώς τόσο το μήκος όσο και το πλάτος της θα παραμείνουν στα 4,70 και 1,81 m αντίστοιχα. Αυτό που θα αλλάξει είναι το μεταξόνιο, που θα μεγαλώσει κατά 20 mm στα συνολικά 2.860. Ελαφρώς μεγαλύτερο θα είναι και το πορτμπαγκάζ, που θα φτάνει τα 500 lt.

Το εσωτερικό θα ακολουθεί τη λογική της νέας S-Class, με την κορυφαία από πλευράς εξοπλισμού έκδοση να έχει μια μεγάλη οθόνη αφής ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα.

Από πλευράς κινητήρων οι καινούργιοι τετρακύλινδροι βενζίνης και diesel θα είναι παρόντες και όλοι θα έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση με παράλληλο κύκλωμα 48 Volt. Επίσης θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση με μπαταρία 17,0 kWh, αντί αυτής των 13,5 kWh που χρησιμοποιείται τώρα, που θα εξασφαλίζει μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 70 km κατά WLTP.

Επίσης εκτός απροόπτου η νέα Mercedes C-Class της πέμπτης γενιάς θα έχει αυξημένες δυνατότητες αυτόνομης κίνησης τρίτου επιπέδου.