Η Stellantis κατήργησε το τμήμα SRT αλλά οι μηχανικοί του παραμένουν


Η Stellantis σκοπεύει να εκμεταλλευτεί την τεχνογνωσία των μηχανικών του τμήματος για την εξέλιξη νέων μοντέλων υψηλών επιδόσεων

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 16/2/2021

Η συγχώνευση της PSA και της FCA για τη δημιουργία της Stellantis ήταν σίγουρο πως θα δημιουργήσει αλλαγές και ανακατατάξεις στην υπάρχουσα δομή των δύο εταιρειών, είτε άμεσα είτε στο μέλλον καθώς και στις (πολλές) μάρκες που την απαρτίζουν.

Το πρώτο πάντως… θύμα της νέας κατάστασης είναι το τμήμα SRT -τα αρχικά σημαίνουν Street & Racing Technology- στο οποίο πιστώνονταν τα γρήγορα μοντέλα των αμερικανικών εταιρειών του ομίλου της FCA. Το οποίο ναι μεν παύει να υφίσταται αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι άνθρωποι που το αποτελούσαν αποχωρούν.

Κάθε άλλο μιας και παραμένουν στην καινούργια εταιρεία και θα συμμετέχουν στην εξέλιξη των νεών της μοντέλων υψηλών επιδόσεων. Χαρακτηριστικές είναι και οι δηλώσεις μιας εκπροσώπου της Stellantis, η οποία είπε: «Η ομάδα των μηχανικών της SRT ενσωματώθηκαν στην παγκόσμιας δομή μας. Αυτό εξασφαλίζει ότι τόσο τα μοντέλα με τον κωδικό SRT όσο και αυτά με πιο σπορ χαρακτήρα θα εξακολουθούν να πληρούν τα κορυφαία ποιοτικά πρότυπα. Επίσης θα συνεχίσουν να παρέχουν την τεχνογνωσία τους και για μια σειρά άλλων καινούργιων μοντέλων». Και πρόσθεσε πως «η Stellantis θα εξελίξει και θα πουλά και την επόμενη και γενιά SRT μοντέλων τόσο της Dodge όσο και των Jeep και RAM». 

Η ιστορία του τμήματος SRT ξεκίνησε το 1989 ως Team Viper, ενώ στη συνέχεια ενώθηκε με το Team Prowler και δημιουργήθηκε το τμήμα SVE (Speciality Vehicle Engineering), που στην πορεία μετονομάστηκε σε PVO (Performance Vehicle Operations) το 2002 και σε SRT to 2004.