H Syberia RS είναι η πιο off road Porsche 911 που υπάρχει


H ειδική αυτή 911 δεν περιορίζεται μόνο στην άσφαλτο. Ακριβέστερα νοιώθει καλύτερα και ξεδιπλώνει τις αρετές της κυρίως μακριά από αυτήν.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 28/4/2020

Την ιστορία με τις 911 με δυνατότητες κίνησης και πέρα από την άσφαλτο την ξεκίνησε η ίδια η Porsche. Καταρχήν με την 953, μια τετρακίνητα και υπερυψωμένη 911 που παρουσίασε το 1984 για να συμμετάσχει το Παρίσι- Ντακάρ το οποίο κέρδισε. Και στη συνέχεια με την 961, την αγωνιστική έκδοση του hyper car της, της 959, η οποία επίσης κέρδισε τον ίδιο αγώνα δύο χρόνια αργότερα.

Έκτοτε διάφοροι βελτιωτές παρουσιάσουν διάφορες μετατροπής και μετασκευής της πλέον κλασικής Porsche, οι οποίες τις εξασφαλίζουν και καλές δυνατότητες κίνησης σε πιο δύσκολα εδάφη. Τις μεγαλύτερες δυνατότητες πάντως φαίνεται να τις έχει η Syberia RS των φωτογραφιών μας. Η οποία ξεκίνησε σαν μια απλή 911 Carrera 3.2 την οποία ο εμπνευστής της Syberia RS Kai Burkhard αγόρασε από την Ιαπωνία.

Στη συνέχεια έκανε κάποια σχέδια της off road 911 που φανταζόταν και ξεκίνησε κόβοντας τους θόλους των τροχών και τα φτερά και τοποθετώντας μεγαλύτερα. Στη συνέχεια μετέτρεψε τον εμπρός προφυλακτήρα τοποθετώντας έναν εργάτη, ενώ προσάρμοσε επιπλέον προβολείς στο καπό και μια υποτυπώδη σχάρα στην οροφή.

Στη συνέχεια σχεδίασε ειδικές αναρτήσεις με αντίστοιχες βάσεις μαζί με την εξειδικευμένη Η&R και επέλεξε ζάντες 16 ιντσών με ειδικά λάστιχα εκτός δρόμου. Σαφώς πιο περιορισμένες είναι οι επεμβάσεις στον κινητήρα και το κιβώτιο που είναι του τύπου 915 με πιο κοντές σχέσεις και μπλοκέ διαφορικό.