Hyundai: Σε τροχιά ανάπτυξης το 2008


Με τη φράση «Πρoκαλέστε το μέλλον» ο Πρόεδρος και CEO της Hyundai Motor Company (HMC) Τσανγκ Μονγκ-Κου, έθεσε τρεις κύριους στόχους στη διοίκηση της εταιρίας για το 2008: Να καθιερώσει μία πελατοκεντρική διαδικασία λήψεως αποφάσεων, να επιδιώξει τη συνοχή στις προσπάθειες παγκοσμιοποίησης και να εξασφαλίσει τα μέσα για να ανταπεξέλθει η εταιρία με επιτυχία στις προκλήσεις του μέλλοντος.
  • 21/1/2008
Με τη φράση «Πρoκαλέστε το μέλλον» ο Πρόεδρος και CEO της Hyundai Motor Company (HMC) Τσανγκ Μονγκ-Κου, έθεσε τρεις κύριους στόχους στη διοίκηση της εταιρίας για το 2008: Να καθιερώσει μία πελατοκεντρική διαδικασία λήψεως αποφάσεων, να επιδιώξει τη συνοχή στις προσπάθειες παγκοσμιοποίησης και να εξασφαλίσει τα μέσα για να ανταπεξέλθει η εταιρία με επιτυχία στις προκλήσεις του μέλλοντος. Συγκεκριμένα, στην καθιερωμένη ομιλία του για το νέο έτος προς τη διοίκηση και τους υπαλλήλους της HMC, ο Πρόεδρος Τσανγκ κάλεσε τη διοίκηση να ενισχύσει τις δυνατότητες της επιχείρησης σε επίπεδο marketing, να τολμήσει σε νέες αγορές και να καθιερώσει μια νέα εργασιακή κουλτούρα. Αυτή η χρονιά είναι πολύ σημαντική για τoν όμιλο Hyundai-Kia δεδομένου ότι κατά τη διάρκειά της αναμένεται η ολοκλήρωση των προγραμμάτων επέκτασης σε Κίνα και Ινδία και η ενδυνάμωση των εργασιών κατασκευής των νέων εργοστασιακών μονάδων που βρίσκονται σε εξέλιξη στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Τσεχία. Επιπλέον στα μέσα του έτους αναμένεται η έναρξη των εργασιών για την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου στη Ρωσία. Η επένδυση σε νέες εργοστασιακές μονάδες είναι ένα βασικό εργαλείο των προσπαθειών της εταιρίας για την περαιτέρω ανάπτυξη των λειτουργιών της στις διεθνείς αγορές και παράλληλα τη μείωση της εξάρτησής της από την κορεατική αγορά. Χαρακτηριστικά το 35% της παραγωγής της Hyundai το 2007 προήρθε από τις νέες εργοστασιακές μονάδες ενώ για το 2008 τίθεται ως στόχος να αυξηθεί η παραγωγικότητα τους σε 42% δεδομένου ότι η Hyundai Beijing (Πεκίνο) και η Hyundai Motor India ολοκληρώνουν φέτος τα προγράμματα επέκτασής τους. Οι πωλήσεις της εταιρίας σε παγκόσμιο επίπεδο το 2008 αναμένεται να φθάσουν τα 3.11 εκατ. οχήματα, παρουσιάζοντας αύξηση ύψους 19.6% συγκριτικά με το 2007. Με βάση τον κύκλο εργασιών, η επιχείρηση στοχεύει σε άνοδο 12.2% των πωλήσεων της ποσοστό που αντιστοιχεί περίπου στα 34 δισεκατομμύρια Eυρώ. Οι πωλήσεις στην αγορά της Ν. Κορέας προβλέπεται να αυξηθούν κατά 8% φθάνοντας τα 670.000 οχήματα ενώ οι εξαγωγές να ανέλθουν στα 1.13 εκατομμύρια οχήματα παρουσιάζοντας αύξηση ύψους 4.6%. Αντίστοιχα, οι πωλήσεις από τις νέες εργοστασιακές μονάδες στην Ινδία, την Κίνα, την Τουρκία και τις ΗΠΑ αναμένεται να φθάσουν τα 1.31 εκατομμύρια οχήματα αυξημένες κατά 46% . Αποτελέσματα 2007 Οι πωλήσεις της Hyundai σε παγκόσμιο επίπεδο το 2007 ανήλθαν στα 2.602.322 οχήματα παρουσιάζοντας αύξηση ύψους 4.1%. Το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς διατήρησε η κορεατική αγορά στην οποία οι πωλήσεις της Hyundai παρουσίασαν αύξηση 7.6% φθάνοντας τα 625.275 οχήματα. Ανοδικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις των οχημάτων που κατασκευάστηκαν από τις νέες εργοστασιακές μονάδες της εταιρίας φθάνοντας τα 900.311 οχήματα παρουσιάζοντας αύξηση ύψους 1,6% ενώ οι εξαγωγές από τις τρεις κορεατικές μονάδες παραγωγής της Hyundai αυξήθηκαν κατά 4.3% φθάνοντας τα 1.076.716 οχήματα.