Κορεατική υπόθεση η ποιότητα στην Αμερική


Η Hyundai & η Kia κατέκτησαν την κορυφή των non-premium μαρκών στη μελέτη αρχικής ποιότητας “JD Power 2015 U.S. Initial Quality Study SM (IQS)” της JD Power.

  • 17/8/2015

Οι κορεατικέςαυτοκινητοβιομηχανίες έχουν πάρει προβάδισμα στον τομέα της ποιότητας των καινούργιων αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπως καταγράφει η σημαντική μείωση του αριθμού των προβλημάτων ανά 100 οχήματα, σύμφωνα με την “JD Power 2015 U.S. Initial Quality Study SM (IQS)”. Εν τω μεταξύ, οι 10 ιαπωνικές μάρκες συλλογικά υποχωρούν κάτω του μέσου όρου του κλάδου για πρώτη φορά στην ιστορία των 29 ετών της μελέτης. Η Μελέτη Αρχικής Ποιότητας εξετάζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες καινούργιων αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια των πρώτων 90 ημερών της ιδιοκτησίας τους.

Συνολικά ο κλάδος, σύμφωνα με τη μελέτη, βιώνει μια βελτίωση  της τάξης του 3% από έτος σε έτος στην αρχική ποιότητα. Ωστόσο  οι ευρωπαϊκές μάρκες ξεπερνούν τις αμερικάνικες και τις ιαπωνικές.

"Αυτή είναι μια σαφής στροφή στο πεδίο της ποιότητας" δήλωσε ο κ. Renee Stephens, Αντιπρόεδρος της JD Power στο κλάδο αυτοκινήτου της Αμερικής. «Για πολύ καιρό, οι ιαπωνικές μάρκες έχουν θεωρηθεί από πολλούς ως ο χρυσός κανόνας στην ποιότητα του οχήματος. Ενώ οι ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίζουν να κάνουν βελτιώσεις, βλέπουμε άλλες μάρκες, κυρίως κορεατικές, που πραγματικά επιταχύνουν τον ρυθμό βελτίωσης. Κορυφαίες εταιρείες όχι μόνο επιταχύνουν το ρυθμό των βελτιώσεων τους σε υπάρχοντα μοντέλα, αλλά εργάζονται πυρετωδώς από το λανσάρισμα των οχημάτων ακόμη για υψηλότερη ποιότητα και πιο διαισθητική σχεδίαση».

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, τα συστήματα ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας είναι τα πιο επιρρεπή σε προβλήματα στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα συστήματα αναγνώρισης φωνής συχνά αναφέρονται ως προβληματικά. Ο αριθμός των ιδιοκτητών που επιθυμούν την αναγνώριση φωνής στο νέο όχημά τους έχει αυξηθεί στο 67% το 2015 από 57% το 2013.

Στην κατάταξη της 2015 IQS, η Kia & η Hyundai κατέκτησαν την 1η & 2η θέση στις non-premium μάρκες. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της μελέτης που η Kia κατακτά την κορυφή στις non-premium μάρκες στην αρχική ποιότητα ενώ η Hyundai βρισκόταν και το 2014 στις πρώτες θέσεις της έρευνας.

Αντίστοιχα στις premium μάρκες την κορυφή κατέκτησε η Porsche στην αρχική ποιότητα για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Τις κορυφαίες πέντε μάρκες συμπληρώνουν η Jaguar και η Infiniti.