Μitsubishi: Έναρξη παραγωγής του Outlander στην Ολλανδία


Δεκαοκτώ μήνες μετά το λανσάρισμα του Νέου Outlander στην Ευρωπαϊκή αγορά (Άνοιξη 2007), ξεκινά από σήμερα η παραγωγή του πετυχημένου μοντέλου της Mitsubishi Motors από τη γραμμή παραγωγής της εταιρίας στο εργοστάσιο NedCar που βρίσκεται στην Ολλανδία.
  • 5/9/2008
Δεκαοκτώ μήνες μετά το λανσάρισμα του Νέου Outlander στην Ευρωπαϊκή αγορά (Άνοιξη 2007), ξεκινά από σήμερα η παραγωγή του πετυχημένου μοντέλου της Mitsubishi Motors από τη γραμμή παραγωγής της εταιρίας στο εργοστάσιο NedCar που βρίσκεται στην Ολλανδία. Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο εργοστάσιο με αφορμή την επίσημη έναρξη της παραγωγής, παρευρέθησαν η Υπουργός Οικονομικών της Ολλανδίας, ο Διευθυντής της Mitsubishi Motors Corporation Oσάμου Ματσουμότο, ο Πρόεδρος και CEO της Mitsubishi Motors Europe Τιμ Τόζερ, ο Πρόεδρος & COO του εργοστασίου NedCar Γιοστ Γκόβααρτς, ο Ιάπωνας Πρέσβης και εκπρόσωποι της Κυβέρνησης, ενώ το πρώτο αυτοκίνητο που «κύλησε» από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου προσφέρθηκε στο Ίδρυμα Bio Revalidation Centre, ένα θέρετρο διακοπών για παιδιά με ειδικές ανάγκες. 30.000 μονάδες/χρόνο Η γραμμή παραγωγής Ευρωπαϊκών Outlander, που θα συναρμολογεί τα κιτ των αυτοκινήτων τα οποία εισάγονται από την Ιαπωνία, είναι αυτή που είχε χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν για την παραγωγή του Mitsubishi Space Star με ημερήσια παραγωγή 130 αυτοκίνητα, ενώ η ετήσια παραγωγή της με εξαίρεση την πρώτη χρονιά προβλέπεται στις 30.000 μονάδες. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, η παγκόσμια παραγωγή του Outlander να φτάσει τελικά στις 180.000 μονάδες/χρόνο, με την προσθήκη του όγκου του NedCar στην υπάρχουσα παραγωγή του εργοστασίου της Mitsubishi Motors Corporation στο Okazaki (150.000 μονάδες /χρόνο σε πλήρη δυναμικότητα). Αρχικά, τα μοναδικά Ευρωπαϊκά εξαρτήματα που θα χρησιμοποιούνται στα Ευρωπαϊκά Outlander θα είναι οι κινητήρες diesel που προμηθεύουν οι PSA Peugeot Citroën και VAG καθώς και τα πρεσαρισμένα εξωτερικά πάνελ από το NedCar. Με τον καιρό, οι τοπικές προμήθειες μπορεί να αυξηθούν, ανάλογα με την οικονομική βιωσιμότητα. Διαχείριση επιτυχίας Όπως ανακοινώθηκε στις 18 Σεπτεμβρίου 2007, αυτή η μεταφορά αποφασίστηκε για να ανακουφίσει τη δυναμικότητα παραγωγής στην Ιαπωνία, ώστε να αποφευχθούν οι όποιες χαμένες ευκαιρίες πωλήσεων εν όψει των υψηλών πωλήσεων του Outlander στην Ευρώπη και αλλού (και της εξίσου επιτυχημένης οικογένειας του νέου Lancer που σήμερα παράγεται στην Ιαπωνία). Τα νούμερα των Ευρωπαϊκών πωλήσεων είναι πράγματι άκρως αποκαλυπτικά αυτής της επιτυχίας και ζήτησης, που ενισχύεται από τη σχεδίαση, τη δυναμική συμπεριφορά, την ευρυχωρία και την ευελιξία του αυτοκινήτου, τις καλές επιδόσεις, τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, τα χαμηλά επίπεδα CO2 και την καλή σχέση αξίας (15.271 Mitsubishi Outlander τo 2008 έναντι 11.435 μονάδων το 2007, νούμερο που αντιστοιχεί σε αύξηση 35%). Σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον για τη βιομηχανία αυτοκινήτου, η απόφαση της Mitsubishi Motors να μεταφέρει την Ευρωπαϊκή παραγωγή του Outlander στο NedCar αποτελεί δείγμα εμπιστοσύνης στις δυνατότητες του NedCar, ως μια ποιοτική, ευέλικτη παραγωγική μονάδα και περαιτέρω απόδειξη της προσπάθειας της MMC να βελτιώσει την αποδοτικότητα του παγκοσμίου συστήματος παραγωγής της. Επιλύνοντας θέματα δυναμικότητας που θα μπορούσαν να βλάψουν τις πωλήσεις, αυτή η μεταφορά θα προσφέρει επίσης στη Mitsubishi Motors Europe και στους 30+ εθνικούς Διανομείς της Mitsubishi έναν πολυπόθητο αριθμό Outlander, από ένα μοντέρνο και υψηλής αποδοχής προϊόν με υψηλή ζήτηση σε όλη την Ευρώπη, ακριβώς τη στιγμή που η αγορά στρέφεται σε συμπαγή & μικρομεσαία SUV με άριστη συμπεριφορά εντός δρόμου.