Οι αντιπρόσωποι της Porsche θα επισκευάζουν μπαταρίες υψηλής τάσης


Η Porsche παρουσιάζει την νέα δραστηριότητα των αντιπροσώπων της, που μετά την σχετική εκπαίδευση θα μπορούν να προβούν στην επισκευή μπαταριών υψηλής τάσης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΒΒΑΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: PORSCHE
  • 18/4/2022

Η Porsche θέτει τους πιο φιλόδοξους στόχους από ποτέ. Έως το 2025, οι μισές από τις νέες πωλήσεις της Porsche αναμένεται να είναι ηλεκτροκίνητες, είτε πλήρως ηλεκτρικές είτε ως plug-in υβριδικά. Μέχρι το 2030, το μερίδιο όλων των νέων Porsche με πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης θα είναι πάνω από 80%.

Ο Γερμανός κατασκευαστής όμως, θέλει να ακολουθήσει μια ολιστική προσέγγιση όσον αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα με μπαταρίες υψηλής τάσης. Η Porscheθέλει να καλύπτει την προμήθεια και την κατασκευή, τις πωλήσεις και την επισκευή των μπαταριών, καθώς και την εφοδιαστική αλυσίδα και την ανακύκλωση.

Είναι χωρίς αμφιβολία μία μεγάλη πρόκληση και η μετάβαση από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στους ηλεκτρικούς κινητήρες αλλάζει και το σημερινό επιχειρηματικό μοντέλο παροχής υπηρεσιών σέρβις. Η Porsche Aftersales προετοιμάζει συστηματικά τους αντιπροσώπους της για αυτήν την μεγάλη αλλαγή με το «Road-to-X Initiative».

«Οι αντιπρόσωποί μας είναι το πρόσωπο που παρουσιάζουμε στον πελάτη και οι πρεσβευτές της επωνυμίας μας στην πρώτη γραμμή», λέει ο Daniel Schukraft, Αντιπρόεδρος Aftersales και Customer Care της Porsche. «Εργαζόμαστε εντατικά πάνω σε ένα σχέδιο δράσης για τον οργανισμό των αντιπροσώπων μας ώστε να διασφαλίσουμε ότι είναι όσο το δυνατόν καλύτερα προετοιμασμένοι για την εποχή της ηλεκτροκίνησης».

Ταυτόχρονα, η ιδέα επισκευής για μπαταρίες υψηλής τάσης συμβάλλει σημαντικά στη βιωσιμότητα και τη διατήρηση των πόρων. Στην αρχή της διαδικασίας ανάπτυξης των μπαταριών, οι ομάδες των μηχανικών διασφαλίζουν ότι η κατασκευή του φορέα ενέργειας είναι όσο το δυνατόν πιο απλή, ώστε να μπορεί να επισκευαστεί σε εξειδικευμένα κέντρα Porsche αργότερα στον κύκλο ζωής του. Για παράδειγμα, 28 ή 33 μονάδες εγκαθίστανται στα διάφορα μοντέλα της Taycan, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Το περίβλημα της μπαταρίας μπορεί να ανοίξει για να επιτραπεί η αντικατάσταση των μονάδων κυψέλης και άλλων εξαρτημάτων. Η δυνατότητα τέτοιων λεπτομερών επισκευών είναι επίσης επωφελής για τους πελάτες από την άποψη της τιμής.

«Η συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας καθορίζεται από τη χειρότερη κυψέλη – αν μια κυψέλη χάσει χωρητικότητα, περιορίζει την εμβέλεια», λέει ο Christian Brügger, Μηχανικός Προϊόντων στο τμήμα Aftersales Electrics της Porsche. «Μπορούμε να εντοπίσουμε ένα ελαττωματικό κελί χρησιμοποιώντας το διαγνωστικό ελεγκτή στο συνεργείο. Για παράδειγμα, εάν οι τάσεις δεν ταιριάζουν, γνωρίζουμε ποια μονάδα πρέπει να αντικατασταθεί πριν από την επισκευή.»

Ως μέρος της στρατηγικής δεύτερης ζωής των μπαταριών, η Porsche εργάζεται σε ένα πιλοτικό έργο που θα επιτρέψει την επαναχρησιμοποίηση των μπαταριών υψηλής τάσης. Αυτές οι μπαταρίες αποσυναρμολογούνται πλήρως και τοποθετούνται σε σταθερούς φορείς ενέργειας. Σε συνεργασία με τον Όμιλο Volkswagen και άλλους συνεργάτες, η Porsche προχωρά σε συνεχείς βελτιώσεις στις υπάρχουσες διαδικασίες ανακύκλωσής της με στόχο να αυξήσει το ποσοστό των πρώτων υλών σε κυκλοφορία και να επαναχρησιμοποιήσει αυτά τα υλικά σε νέες μπαταρίες.