Πέντε αστεριών το νέο Saab 9-3 Sport Sedan


Στη Σουηδία που εξελίσσονται τα αυτοκίνητά Saab, υπάρχει αρχείο με πάνω από 6.000 συγκρούσεις. Εκτός από τις 15 περίπου δοκιμές σύγκρουσης που απαιτούν οι αρχές από κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων η Saab εκτελεί 60 πρόσθετες μεθόδους δοκιμών.
  • 27/11/2002
&00 "Αυτή η κορυφαία διάκριση μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση. Ο οργανισμός EuroNCAP είναι ένας ανεξάρτητος οργανισμός και δεν έχει καμία σχέση με τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Σκοπός μας λοιπόν ήταν εξ'αρχής να πετύχουμε την υψηλότερη διάκριση. Εξάλλου, η ιδέα του Real Life Safety αποτελούσε πάντα τον κινητήριο μοχλό που οδηγούσε το τμήμα Collision Safety στην Saab", αναφέρει ο Per Lenhoff, επικεφαλής στο τμήμα Crash Safety Development, στη Saab Automobile
Στη Σουηδία που εξελίσσονται τα αυτοκίνητά Saab, υπάρχει αρχείο με πάνω από 6.000 συγκρούσεις. Εκτός από τις 15 περίπου δοκιμές σύγκρουσης που απαιτούν οι αρχές από κάθε κατασκευαστή αυτοκινήτων η Saab εκτελεί 60 πρόσθετες μεθόδους δοκιμών. Μια από τις πλέον δύσκολες είναι η προσομοίωση σύγκρουσης με τάρανδο. Επίσης γίνονται τεστ πλευρικής σύγκρουσης με φορτηγό και αυτοκίνητο ή μετωπικές συγκρούσεις αυτοκίνητο με αυτοκίνητο με ταχύτητα περίπου 120 χλμ.
Τα τελευταία χρόνια η Saab έχει διακριθεί πολλές φορές για τα συστήματα ασφάλειας που αναπτύσσει. Η μελέτη μας για τις πραγματικές οπισθομετωπικές συγκρούσεις στους δρόμους έδειξε ότι τα Ενεργά Προσκέφαλα πρώτης γενιάς είχαν σαν αποτέλεσμα τη μείωση σοβαρών τραυματισμών του αυχένα. Τα ενεργά προσκέφαλα της Saab δεύτερης γενιάς είναι ακόμη πιο αποτελεσματικά και ενεργούν ακόμα πιο γρήγορα (κατά 75%).