Πόσο κοστίζει η μετατροπή ενός Audi R8 V10 σε τέρας των 1.035 ίππων;


Μία μετατροπή τόσο πολύπλοκη αλλά και με τόσο υψηλές υποσχέσεις σε ότι αφορά την ιπποδύναμη του Audi R8 V10 δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι φθηνή.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 14/3/2020

Το Αudi R8 με τον ατμοσφαιρικό V10 είναι ένας από τους τελευταίους των Μοϊκανών των supercars με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς όπως ακούγεται η επόμενη γενιά του θα περάσει και αυτή στην ηλεκτρική φάση.

Όσοι πάντως έχουν στην διάθεσή τους ένα τέτοιο μοντέλο, μπορούν να το βελτιώσουν σε βαθμό που να χτυπά όλα τα σύγχρονα hypercars, καθώς η εταιρία Wheelsandmore υπόσχεται να ανεβάσει την ισχύ του κινητήρα πάνω από τα 1.000 άλογα.

Ο 5,2 λίτρων V10 για να φτάσει σ' αυτή την ισχύ προφανώς δεν μπορεί να το κάνει παραμένοντας ατμοσφαιρικός, οπότε προστίθενται δύο τουρμπίνες, ενώ διάφορες επεμβάσεις στην κεντρική μονάδα καταλήγουν να δίνουν 1.035 ίππους και 1.000 Nm ροπής.

Σε όλα τα παραπάνω έχει προστεθεί μία πολύ σπέσιαλ εξάτμιση της Capristo, ενώ έχει βελτιωθεί και η μετάδοση ώστε να αντέξει τους παραπάνω ίππους. Η εταιρία που κάνει την μετατροπή υποστηρίζει ότι φθάνει στα 100 km/h από στάση σε μόλις 2,7 δευτερόλεπτα, ενώ τα 200 km/h από στάση έρχονται σε 6,3 δευτερόλεπτα. 

Ενδεικτικά, σημειώνουμε ότι η έκδοση παραγωγής της Audi για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο προβλέπει την επίτευξη του 0-200 Km/h σε 11 δευτερόλεπτα. Το φτιαγμένο R8 φθάνει και τα 300 km/h σε μόλις 14,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 357 km/h.

H όλη μετατροπή κοστολογείται στα 79.000 ευρώ, ενώ αν θέλετε και μία τετράδα από τους υπέροχους τροχούς που βλέπουμε στις φωτογραφίες, θα χρειαστείτε άλλα 13.210 ευρώ. Γιατί να κάνετε τσιγκουνιές άλλωστε;