Renault: Πτώση 4,2% των πωλήσεων το 2008


Πτώση 4,2% των πωλήσεων οχημάτων του ομίλου Renault σημειώθηκε το 2008, σε μία παγκόσμια αγορά η οποία συρρικνώθηκε πέρυσι κατά 4,8%.
  • 13/1/2009
Πτώση 4,2% των πωλήσεων οχημάτων του ομίλου Renault σημειώθηκε το 2008, σε μία παγκόσμια αγορά η οποία συρρικνώθηκε πέρυσι κατά 4,8%. Ο γαλλικός όμιλος έθεσε ως προτεραιότητά του το 2009 την περαιτέρω μείωση των αποθεμάτων αδιάθετων αυτοκινήτων. Οι πωλήσεις του εμπορικού σήματος Renault μειώθηκαν κατά 5,4% ενώ οι πωλήσεις του εμπορικού σήματος Dacia αυξήθηκαν κατά 11,7%. Ο όμιλος διατήρησε στα περυσινά επίπεδα τον έλεγχο του 3,6% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου. Το μερίδιο είχε, ωστόσο, συρρικνωθεί ελαφρά σε σχέση με το 3,7% που ήλεγχε ο όμιλος το 2006. Στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου οι πωλήσεις μειώθηκαν, καταγράφοντας πτώση 1,8% στη Γερμανία, 28% στην Ισπανία και 13,4% στην Ιταλία. Στην εγχώρια αγορά, η μείωση περιορίστηκε στο 0,7% καθώς φορολογικά κίνητρα για την αγορά "καθαρότερων" αυτοκινήτων έδωσαν ώθηση στην αγορά μικρότερων οχημάτων στα οποία η θέση τόσο της Renault όσο και του μεγαλύτερου ανταγωνιστή της, PSA Peugeot Citroen είναι ισχυρή. Δεν υπήρξαν άμεσα σχόλια από τον όμιλο Renault σε δημοσίευμα της γαλλικής οικονομικής εφημερίδας Les Echos, το οποίο επικαλούμενο κυβερνητική πηγή που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, υποστηρίζει ότι ο γαλλικός όμιλος ζήτησε κεφαλαιακή ενίσχυση ύψους 2,5 δισ. ευρώ. Η γαλλική κυβέρνηση και οι επικεφαλείς των γαλλικών αυτοκινητοβιομηχανιών θα συναντηθούν στις 20 Ιανουαρίου.