Suzuki Grand Vitara 1.9 DDiS και 2.0 ESP


Το νέο Suzuki Grand Vitara, το δημοφιλέστερο 4Χ4 της ελληνικής αγοράς, προσφέρεται σε δύο νέες εκδόσεις, που έρχονται να καλύψουν απόλυτα τις απαιτήσεις κάθε υποψήφιου αγοραστή της κατηγορίας. Η πρώτη διαθέτει έναν από τους πιο σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου, 1.9 λίτρων με απόδοση 129 ίππων, ενώ η δεύτερη, με το δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, διαθέτει το Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας ESP και ελέγχου της πρόσφυσης TCS.
  • 14/2/2006
Το νέο Suzuki Grand Vitara, το δημοφιλέστερο 4Χ4 της ελληνικής αγοράς, προσφέρεται σε δύο νέες εκδόσεις, που έρχονται να καλύψουν απόλυτα τις απαιτήσεις κάθε υποψήφιου αγοραστή της κατηγορίας. Η πρώτη διαθέτει έναν από τους πιο σύγχρονους κινητήρες πετρελαίου, 1.9 λίτρων με απόδοση 129 ίππων, ενώ η δεύτερη, με το δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, διαθέτει το Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας ESP και Ελέγχου της Πρόσφυσης TCS. Οι δύο νέες αυτές εκδόσεις συνδυάζονται αποκλειστικά με το πεντάθυρο αμάξωμα.

Αναλυτικά, το νέο Grand Vitara 1.9 DDiS διαθέτει ένα σύγχρονο κινητήρα πετρελαίου 1.9 λίτρων, ο οποίος χάρη στο σύστημα άμεσου ψεκασμού και το turbo, αποδίδει 129 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και εντυπωσιακά υψηλή ροπή 300 Nm μόλις στις 2.000 σ.α.λ. Με τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2 δευτερόλεπτα είναι ένα από τα πλέον δυναμικά και αποδοτικά diesel της κατηγορίας του, ενώ, ταυτόχρονα, είναι και από τα πιο οικονομικά, με μέση κατανάλωση 7,7 λίτρα/100 χλμ.
Το νέο Grand Vitara 1.9 DDiS προσφέρεται στην έκδοση εξοπλισμού JLXA, στην τιμή των 33.990 Ευρώ.

Βασίλης Χειλάκης Με σαφές πλεονέκτημα ασφάλειας, χάρη στη μόνιμη τετρακίνηση, το στάνταρ ABS με EBD και Brake Assist, τους έξι αερόσακους και την προηγμένη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η νέα έκδοση JLXEW του Grand Vitara με το δίλιτρο κινητήρα βενζίνης, τοποθετεί ακόμα ψηλότερα τον πήχη, χάρη στο σύστημα ESP (Electronic Stability Program) που συνδυάζεται με TCS (Traction Control System). Το ESP υποβοηθά τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε περιπτώσεις απώλειας πρόσφυσης, επενεργώντας στα φρένα και στον κινητήρα, με στόχο να μην εξελίσσονται σε εκτροπές τα φαινόμενα υποστροφής ή υπερστροφής. Πολύτιμος σύμμαχος του οδηγού, ειδικά σε συνθήκες εξαιρετικά μειωμένης πρόσφυσης, επαυξάνει σημαντικά τα περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας, ειδικά όταν, όπως στην περίπτωση του Grand Vitara, συνδυάζεται με προηγμένο σύστημα τετρακίνησης και μια προσεκτικά ρυθμισμένη ανάρτηση. Επικουρικά, το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης TCS δεν αφήνει τους τροχούς να «σπινάρουν» κατά την εκκίνηση και παράλληλα δρα ως «μπλοκέ» διαφορικό: φρενάροντας τον τροχό με τη μειωμένη πρόσφυση, μεταφέρει την κίνηση του «ελεύθερου» διαφορικού στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση, με αποτέλεσμα τη συνέχιση της κίνησης του αυτοκινήτου. Η νέα έκδοση JLXEW του πεντάθυρου Grand Vitara, εκτός των ESP και TCS, διαθέτει τον εξοπλισμό της μέχρι πρότινος κορυφαίας έκδοσης JLXAW (αυτόματος κλιματισμός, σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, 6 Α/Β, ράδιο ? cd έξι δίσκων με χειριστήρια στο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις, υδραυλικό τιμόνι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, ζάντες αλουμινίου και σκούρα φιμέ πίσω κρύσταλλα) με επιπλέον θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού. Το κόστος της νέας έκδοσης είναι 33.000 Ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων και 36.500 Ευρώ με αυτόματο κιβώτιο.