Τα νέα μοντέλα της Honda στο Παρίσι


Η Honda θα αποκαλύψει δύο πολύ σημαντικά νέα μοντέλα στο επικείμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το τρίτης γενιάς CR-V και το κορυφαίο Civic Type R.
  • 8/9/2006

Η Honda θα αποκαλύψει δύο πολύ σημαντικά νέα μοντέλα στο επικείμενο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το τρίτης γενιάς CR-V και το κορυφαίο Civic Type R. Το ολοκαίνουργιο, τρίτης γενιάς CR-V συνδυάζει την πρακτικότητα ενός SUV με τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης ενός αυτοκινήτου, ενώ ταυτόχρονα έχει πιο σπορτίφ και πιο πολυτελή χαρακτήρα, πλούσιο εσωτερικό έτοιμο να ανταγωνιστεί για πρώτη φορά στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Για πρώτη φορά επιπλέον στην κατηγορία ένα αυτοκίνητο θα εξοπλίζεται με τα προηγμένα Adaptive Cruise Control (ACC) και Collision Mitigation Brake System (CMBS), δύο τεχνολογίες αιχμής που προδίδουν άνεση οδήγησης και βελτιωμένη ασφάλεια. Ο ολοκαίνουργιος 2.0-λιτρος βενζινοκινητήρας, μαζί με τον 2.2-λίτρων i-CTDi diesel κινητήρα, προσφέρουν στο CR-V κορυφαίες για την κατηγορία του κατανάλωση καυσίμου και απόδοση.

 

Η Honda θα παρουσιάσει επίσης για πρώτη φορά παγκοσμίως το πολυαναμενόμενο Civic Type R το οποίο θα είναι το ίδιο διασκεδαστικό με τον προκάτοχό του αλλά σε πιο ραφιναρισμένη και ώριμη μορφή. Το εκρηκτικόType R προσφέρει παρόμοια επίπεδα απόδοσης με τον προκάτοχό του, αλλά πιο προσεγμένη καμπίνα επιβατών, ενώ το κράτημα είναι βελτιωμένο όσον αφορά στην προβλεψιμότητα και την απόκριση, για να δίνει μία ακόμη πιο καλή εμπειρία οδήγησης.

 

Στο Σαλόνι θα βρίσκεται και το FR-V με ένα νέο επιπλέον κινητήρα. Το πολλαπλών χρήσεων αυτοκίνητο της Honda, το οποίο έχει έξι θέσεις τοποθετημένες σε δύο σειρές των τριών θέσεων, έχει πλέον και ένα νέο κινητήρα προερχόμενο από τον κινητήρα των Civic, με κυβισμό 1.8 λίτρα SOHC i-VTEC. Επίσης το παρών θα δώσουν και το Civic Type S το οποίο αποκαλύφθηκε πρόσφατα καθώς και το πλήρως εξοπλισμένο Accord.  Τέλος, η Honda θα παρουσιάσει την πρόσφατη τεχνολογία σε κυψέλες καυσίμου στο FCX Concept car, ένα τετράθυρο ποιοτικό σεντάν που διαθέτει μία μοναδική πλατφόρμα με κυψέλη καυσίμου χαμηλά στο πάτωμα που επιτρέπει ένα ευρύχωρο εσωτερικό καμπίνας κάτι αδύνατον με τα προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητα κυψέλης καυσίμου.