Τώρα και σε κουπέ - κάμπριο έκδοση το νέο Twingo


Η Renault έχει αργήσει μάλλον αρκετά να παρουσιάσει τη δική της πρόταση στην ανερχόμενη κατηγορία των μικρών κουπέ - κάμπριο αυτοκινήτων, τη στιγμή μάλιστα που ο άμεσος ομοεθνής ανταγωνιστής της, η Peugeot, έχει ήδη λανσάρει δύο γενιές (206 CC και 207 CC).

  • 4/8/2007

Η Renault έχει αργήσει μάλλον αρκετά να παρουσιάσει τη δική της πρόταση στην ανερχόμενη κατηγορία των μικρών κουπέ - κάμπριο αυτοκινήτων, τη στιγμή μάλιστα που ο άμεσος ομοεθνής ανταγωνιστής της, η Peugeot, έχει ήδη λανσάρει δύο γενιές (206 CC και 207 CC).

Ολα δείχνουν όμως πως αυτό θα αλλάξει με την έλευση της νέας γενιάς του Twingo, το οποίο θα διαθέτει και ανοιχτή έκδοση. Αισθητικά το Coupe Cabriolet δεν θα μοιάζει σε τίποτα με το συμβατικό Twingo, με μόνη ίσως εξαίρεση το ταμπλό και αυτό με ορισμένες αλλαγές, προκειμένου να συμβαδίζει με το πιο σπορτίφ παρουσιαστικό του.

Η ιδιαιτερότητα του μοντέλου σε σχέση με τον ανταγωνισμό έγκειται στην οροφή του. Η Renault, αντί να εξελίξει μια πολύπλοκη, ογκώδη, βαριά και ακριβή στην κατασκευή της οροφή, θα εφοδιάζει το μελλοντικό Twingo Coupe Cabriolet με μια που θα αποτελείται από ένα μεταλλικό κομμάτι, το οποίο θα περιστρέφεται και θα αποθηκεύεται στον χώρο αποσκευών.

Ετσι, επιτυγχάνεται μικρότερο κόστος κατασκευής, χαμηλότερο βάρος και λιγότερος όγκος, με ανάλογα οφέλη στη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Βάση εξέλιξης του μελλοντικού Twingo Coupe Cabriolet θα αποτελέσει το νέο Renault Twingo.

Από αυτό θα προέρχονται το πάτωμα, οι αναρτήσεις και πολλά επιμέρους μηχανικά μέρη, τα οποία με τις κατάλληλες τροποποιήσεις θα βρίσκονται σε συνάρτηση με τον σπορτίφ προσανατολισμό του αυτοκινήτου. Αναφορικά με τους κινητήρες του «ανοιχτού» Twingo, την παράσταση κλέβει ο νεοεμφανιζόμενος turbo κινητήρας των 1.2 λίτρων, ο οποίος όμως αντί για 100 ίππους (στο Twingo GT) θα αποδίδει 120.

Η τιμή του υπολογίζεται να «κρατηθεί» σε χαμηλά επίπεδα, γύρω στα 15.000 ευρώ, τη στιγμή που ο ανταγωνισμός κυμαίνεται από 18.000 έως 20.000 ευρώ στις βασικές εκδόσεις.