Χωρίς CO2 η Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών


Χρησιμοποιώντας σαν καύσιμο το υδρογόνο, ένα σύστημα κίνησης που παράγει σχεδόν μηδενικές εκπομπές CO2 δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα την οποία οι συμμετέχοντες στη διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή (COP 14) στο Πόζναν της Πολωνίας, μπορούν να βιώσουν.
  • 12/12/2008
Χρησιμοποιώντας σαν καύσιμο το υδρογόνο, ένα σύστημα κίνησης που παράγει σχεδόν μηδενικές εκπομπές CO2 δεν απέχει πολύ από την πραγματικότητα την οποία οι συμμετέχοντες στη διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή (COP 14) στο Πόζναν της Πολωνίας, μπορούν να βιώσουν. Συνολικά 21 υδρογονοκίνητες BMW 7 Hydrogen χρησιμοποιούνται επισήμως για τις μετακινήσεις των συνέδρων στη σημαντικότερη συνάντηση της χρονιάς για το κλίμα. Επιπλέον, το BMW Group παρουσιάζει ένα δίδυμο ηλεκτροκίνητων ΜΙΝΙ. Σχεδόν μηδενικές εκπομπές CO2: BMW Hydrogen 7 και MINI E Το BMW Group χρησιμοποιεί αυτά τα δύο καινοτομικά μοντέλα θέλοντας να παρουσιάσει μία εικόνα βιώσιμης κινητικότητας για το μέλλον. Έχει ξεκινήσει ένα πιλοτικό πρόγραμμα όπου συμμετέχουν πάνω από 500 ηλεκτροκίνητα οχήματα βασισμένα στα ΜΙΝΙ προκειμένου να διερευνηθούν οι δυνατότητες ηλεκτροκίνησης σε ΗΠΑ και Ευρώπη. Πρωταρχικός στόχος της δοκιμής είναι να αναλυθεί η χρήση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε καθημερινές συνθήκες. Για το σκοπό αυτό, το BMW Group δίνει τα μοντέλα ΜΙΝΙ Ε σε αντιπροσωπευτικούς χρήστες. Η ιδέα είναι ότι τα δεδομένα που θα προκύψουν θα βοηθήσουν την εταιρία να εισάγει σχετικές πληροφορίες από την πρακτική εμπειρία στην τρέχουσα εξέλιξη ενός ηλεκτρικού οχήματος για μαζική παραγωγή. Πέραν αυτού, οι δοκιμές διερευνούν επίσης τις τεχνικές και οικονομικές προκλήσεις που ενέχει η συγκεκριμένη τεχνολογία, κυρίως εκείνων που σχετίζονται με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου. Ένα ΜΙΝΙ Ε δεν εκπέμπει CO2 και παράλληλα προσφέρει άφθονη οδηγική απόλαυση. Επιταχύνει από 0-100 km/h σε 8.5 δεύτερα και έχει τελική ταχύτητα 152 km/h (με παρέμβαση του ηλεκτρονικού κόφτη), που σημαίνει ότι είναι άριστο για καθημερινή χρήση, διαθέτοντας μάλιστα μία μέγιστη αυτονομία 250 χιλιομέτρων. Το BMW Group έχει διαθέσει δύο ΜΙΝΙ Ε για test drive στο Πόζναν στο πλαίσιο της παρουσίασης αυτής της τεχνολογίας. Η BMW 7 Hydrogen έχει ήδη αποδείξει την καθημερινή της πρακτικότητα σε χώρες όλου του κόσμου. Πράγματι, 100 τέτοια αυτοκίνητα έχουν διανύσει συνολικά πάνω από 3,5 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε όλο τον κόσμο από τότε που λανσαρίστηκε ο στόλος υδρογονοκίνητων οχημάτων στα τέλη του 2006. Η BMW Hydrogen 7 διαθέτει κινητήρα καύσης υδρογόνου, που μπορεί να ανεφοδιάζεται είτε με βενζίνη ή με το καθαρότερο καύσιμο όλων: το υδρογόνο. Στο πρόγραμμα του υδρογόνου, η BMW Hydrogen 7 παράγει σχεδόν μηδενικές εκπομπές CO2 (κάτω από 5grams/100 kilometres) και ιπποδύναμη 260 hp, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο ότι βιώσιμη κινητικότητα και "Γνήσια Οδηγική Απόλαυση" μπορούν να συμβαδίζουν. Όλα αυτά σημαίνουν ότι οι σύνεδροι του Πόζναν απολαμβάνουν τη γνώριμη αξιοπιστία και άνεση μέσω του στόλου των 21 BMW Hydrogen 7 που αποτελούν τα επίσημα οχήματα της διάσκεψης, σε συνδυασμό με υψηλή περιβαλλοντική συμβατότητα. Εστιάζοντας σε περαιτέρω εξελίξεις στην αλυσίδα ανεφοδιασμού Η χρήση υδρογόνου και ηλεκτροκίνησης διασφαλίζει ότι τα αυτοκίνητα παράγουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές CO2. Το BMW Group πρωτοστατεί στην εξέλιξη αυτών των δύο τεχνολογιών. Πραγματικά, ειδικοί στο Μόναχο ξεκίνησαν πρώτοι τη διερεύνηση και τη δημιουργία υδρογονοκίνητων και ηλεκτροκίνητων οχημάτων κατά τη δεκαετία του 1970. Οι BMW 7 Hydrogen στο Πόζναν λειτουργούν με κλιματικά ουδέτερο υδρογόνο. Αν το υδρογόνο παράγεται από ανανεώσιμη ενέργεια μέσω ηλεκτρόλυσης, οι εκπομπές CO2 μπορούν να μειωθούν μέχρι 90% συνολικά στον κύκλο από την παραγωγή μέχρις την κατανάλωση του καυσίμου. Το μυστικό τόσο για την ισχύ υδρογόνου όσο και για την ηλεκτροκίνηση βρίσκεται όχι μόνο στην ικανότητα των οχημάτων να λειτουργούν χωρίς εκπομπές CO2, αλλά και στην εξέλιξη αλυσίδων ανεφοδιασμού και υποδομής ώστε να παρέχεται ‘καθαρό’ υδρογόνο και ηλεκτρισμός. Αυτό αντιπροσωπεύει μία πολιτική και μία οικονομική πρόκληση. Το BMW Group επιδιώκει συζητήσεις σε ανοιχτές ερωτήσεις σχετικές με υδρογόνο και ηλεκτροκίνηση, τόσο στη διάσκεψη για το Κλίμα στο Πόζναν όσο και σε τακτικούς διαλόγους με τα ενδιαφερόμενα μέρη.