Το νέο Land Rover Defender ήρθε για να μείνει


ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ LAND ROVER ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΝΕΟ DEFENDER, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΝΑΛΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 10/9/2019

Το εμβληματικό Land Rover Defender επέστρεψε δίνοντας συνέχεια σε μια παράδοση επτά δεκαετιών που θέλει τη βρετανική φίρμα να διακρίνεται για τις εκτός δρόμους ικανότητες των προτάσεών της.

Παραπέμποντας με τον τετράγωνης λογικής σχεδιασμό του στο απερχόμενο μοντέλο το οποίο άντεξε σχεδόν τέσσερις δεκαετίες στη γραμμή παραγωγής, το νέο Land Rover Defender δεν απέχει σημαντικά από την εικόνα του εμβληματικού offroader.

Στην έκδοση 110, το Defender θα διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων και συνολικά επτά θέσεις ενώ η έκδοση 90 θα έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας έξι ατόμων.

Την πολυτέλεια της επιλογής προσφέρει και η γκάμα των κινητήρων, στη βάση της οποία τοποθετείται ένας δίλιτρος κινητήρας diesel απόδοσης 200 και 240 ίππων.

Αντιστοίχως, ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας των 2,0 λίτρων θα αποδίδει 300 ίππους, ενώ για την κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου η Land Rover επέλεξε έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 3,0 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει τους 400 ίππους, διαμορφώνοντας με τη συμβολή ενός ηλεκτρικού μοτέρ-εναλλάκτη, ένα mild hybrid σύνολο.

Στο μέλλον το νέο Defender πρόκειται να αποκτήσει και plug-in υβριδική έκδοση, χωρίς παρόλα αυτά έχουν γίνει μέχρι σήμερα γνωστές οι προδιαγραφές της.

Σε ό,τι αφορά στο σύστημα μετάδοσης, το Terrain Response 2 αναλαμβάνει τη διαχείριση της κατανομής της διαθέσιμης ροπής στους τέσσερις τροχούς, αξιοποιώντας την παρουσία των σχέσεων υποπολλαπλιασιασμού, όπως και της αερανάρτησης που περιλαμβάνεται στον προαιρετικό εξοπλισμό.