GP Βελγίου: Αρνείται να χάσει ο Verstappen, 1-2 η Red Bull


Ο Max Verstappen ξεκίνησε 6ος και τερμάτισε πρώτος στο Βέλγιο, με τον Sergio Perez να κάνει το 1-2 για τη Red Bull. Στο βάθρο ο poleman Charles Leclerc.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤΟ: RED BULL CONTENT POOL
  • 30/7/2023

Για πρώτη φορά αυτό το τριήμερο, μία διαδικασία δεν ξεκίνησε με καθυστέρηση ή καταρρακτώδη βροχή, επιτρέποντας σε όλους να εκκινήσουν με τη μαλακή ή τη μέση γόμα.

Η μαλακή επιλέχθηκε από τους πρώτους τέσσερεις στο grid και τον Verstappen, ενώ την αντίθετη επιλογή έκανε ο Piastri και οι υπόλοιποι της δεκάδας.

Στην εκκίνηση, ο Perez πήρε την πρωτοπορία στα φρένα των Les Combes, με τον Verstappen να ανεβαίνει 4ος, ενώ ο Piastri είχε επαφή με τον Sainz και τον τοίχο στην εσωτερική της La Source που έφερε σημαντικές ζημιές στην MCL60 του, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει.

Ζημιά είχε κι ο Ισπανός της Ferrari, που έχανε έδαφος, πέφτοντας 6ος πίσω από τον Alonso, ενώ συνέχιζε να κατρακυλά στην κατάταξη, μένοντας εκτός δεκάδας μέχρι τον 8ο γύρο. Τότε αποφασίστηκε να μπει στα pits για νέο σετ μέσης γόμας.

Ο Leclerc προσπαθούσε να κρατήσει πίσω του τους Hamilton και Verstappen, ενώ πίσω ο Norris είχε κακό αγώνα, με τα πολύ υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης και τα μεσαία ελαστικά να μην τον βοηθούν, αλλάζοντάς τα στον 6ο γύρο.

Ο Verstappen έκανε το προσπέρασμα για την τρίτη θέση λίγα δευτερόλεπτα μετά από αυτό, και πλέον στόχευε στον Leclerc, τον οποίο «καθάρισε» στον 9ο γύρο.

Ως εκ τούτου, η μάχη για τη νίκη θα κρινόταν πια ανάμεσα στους οδηγούς της Red Bull, με τον Perez να έχει χτίσει μία διαφορά περί τα 3 δευτερόλεπτα.

Στον 11ο γύρο, ο Alonso με τον Tsunoda έκαναν τα πρώτα pit stops από τους οδηγούς εντός της δεκάδας.

Ο Hamilton από την 4η θέση ακολούθησε, στον 13ο γύρο, επιστρέφοντας στην πίστα 4ος.

Ο Perez μπήκε από την κορυφή στα pits στον 14ο γύρο, δίνοντας την πρωτοπορία στον Verstappen έχοντας μία σχετικά αργή στάση, ενώ για νέα μέση γόμα μπήκε κι ο Leclerc.

Για τον Verstappen, υπήρξε η συζήτηση για το αν θα έπρεπε να μπει ή όχι στα pits, και τελικά το έκανε στον 15ο γύρο, πέφτοντας ξανά 2ος, με διαφορά 2,2 δευτερολέπτων. Δε χρειάστηκε πολύ, όμως, για να φτάσει τον teammate του, προσπερνώντας τον για την πρωτιά του αγώνα στον 17ο γύρο.

Στον 20ο γύρο άρχισε να ρίχνει βροχή, ενώ από τον 21ο γύρο εντάθηκε, αλλά κανείς δεν πήγαινε στα ενδιάμεσα ελαστικά, καθώς δεν γέμιζε με νερό το οδόστρωμα.

Παράλληλα, στον 23ο γύρο ο Sainz εγκατέλειψε.

Από τον 27ο γύρο και μετά, η βροχή έπεσε και έφυγε, με τον ήλιο να εμφανίζεται ξανά.

Στον 28ο γύρο ήρθε η σειρά του Hamilton, που έβαλε τη μαλακή γόμα, πέφτοντας 5ος, καθώς ο Alonso δεν είχε μπει ακόμη, αλλά τον προσπέρασε γρήγορα.

Ο Leclerc έκανε το ίδιο στον επόμενο γύρο, και κρατήθηκε μπροστά από τον Hamilton.

Ο Perez πέρασε στη μαλακή γόμα στον 30ο γύρο και στον 31ο έκανε το ίδιο ο Verstappen.

Έτσι, η πεντάδα είχε τους Verstappen, Perez, Leclerc, Hamilton, Alonso, με τον Hamilton να έχει καλό ρυθμό για να πιέσει τον Μονεγάσκο.

Παράλληλα, ο Norris είχε καταφέρει να βρει ρυθμό μετά από ένα ζήτημα με το τιμόνι στην αρχή του αγώνα και ανέβηκε 7ος μετά και το 2ο pit stop του.

Πίσω του, ο Ocon έκανε ένα εξαιρετικό προσπέρασμα επί του Tsunoda για να πάρει την 9η θέση, στον 38ο γύρο.

Στο φινάλε, ο Verstappen πέρασε την γραμμή του τερματισμού στην πρώτη θέση, για 8η συνεχόμενη φορά φέτος, με τον Perez 2ο και τον Leclerc τρίτο.

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Hamilton, Alonso, Russell, Norris, Ocon, Stroll και Tsunoda.