Carlos Sainz: Τι μέλλει γενέσθαι μετά τη Ferrari - Πού μπορεί να βρεθεί το 2025


Ο Carlos Sainz μένει χωρίς ομάδα για το 2025, όμως οι επιλογές του είναι αρκετές και ενδιαφέρουσες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤΟ: Ferrari Media
  • 2/2/2024

Η επισημοποίηση της μεταγραφής της δεκαετίας στη Formula 1, που θα δει τον Lewis Hamilton να γίνεται κάτοικος Μαρανέλο το 2025, αφήνει τον Carlos Sainz εκτός κάδρου.

Ο Ισπανός εξέδωσε ανακοίνωση λίγα λεπτά μετά τα επίσημα από τη Ferrari, λέγοντας:

«Μετά τα σημερινά νέα, μετά το 2024 θα χωρίσουν οι δρόμοι μας με τη Scuderia Ferrari.

«Έχουμε μία μεγάλη σεζόν μπροστά μας και, όπως πάντα, θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την Ομάδα και για τους Tifosi σε όλον τον κόσμο.

«Νεότερα για το μέλλον που θα αποκαλυφθούν εν ευθέτω χρόνω.»

Τι μπορεί να περιλαμβάνει το μέλλον του Ισπανού;

Η Red Bull αποτελεί μία επιλογή, καθώς ο Sergio Perez είναι σε «τεντωμένο σκοινί» με την ομάδα, και με δεδομένο ότι δεν έχει συμβόλαιο μετά το 2024, ο Sainz θα μπορούσε να γυρίσει για να διαδραματίσει τον ρόλο που ο ίδιος απέφυγε φεύγοντας για τη Renault πριν από επτά χρόνια.

Έπειτα, η Mercedes ψάχνει οδηγό. Ωστόσο, οι Γερμανοί έχουν πρώτα καλύτερες επιλογές για αυτό που χρειάζονται, κι ο Sainz δεν πληροί τις προϋποθέσεις. 

Επομένως, τα δύο πιο πιθανά σενάρια είναι η Aston Martin και η Sauber, που προσεχώς θα γίνει Audi.

Για τους Βρετανούς, είναι μία κίνηση που βγάζει νόημα, διότι αν μείνει ο Alonso ο Sainz θα τον συμπληρώσει ιδανικά, ενώ αν φύγει τότε θα τον φέρει για αντικαταστάτη. Και για τον οδηγό είναι μία καλή επιλογή, καθώς είτε θα είναι κοντά στο νο.1, ή θα γίνει το νο.1 απευθείας.

Πάντως, εκεί που σίγουρα θα είναι το πρώτο όνομα εξ αρχής είναι το Hinwil. Αν πάει το 2025 εκεί, θα το κάνει για να αρχίσει από νωρίς το χτίσιμο για τον ερχομό της Audi, όπου και θα γίνει το νο.1 με δεδομένο ότι ακόμα κι αν μείνει ο Valtteri Bottas, ο Sainz είναι νεότερος και με μεγαλύτερη προοπτική για το μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ο Hamilton στη Ferrari δεν πάει απλά για το 'Last Dance'

Hamilton: Η πιο ιστορική «ανατροπή» στη Formula 1