Τεράστια η ζημιά στο σασί του Albon - Ξανά σε «μάχη» με τον χρόνο η Williams


Η Williams θα χρειαστεί να στείλει το σασί του Albon πίσω στο Ην. Βασίλειο για επισκευές, πριν ταξιδέψει στη Σαγκάη για το GP Κίνας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: WILLIAMS RACING
  • 7/4/2024

Το GP Ιαπωνίας κόστισε αρκετά στη Williams, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Ο Alex Albon κατέληξε στις μπαριέρες της στροφής 2 στον πρώτο κιόλας γύρο, μετά από επαφή του με τον Daniel Ricciardo, προκαλώντας τεράστια ζημιά στο μονοθέσιό του.

Ο Albon δήλωσε ότι παρόλο που το ατύχημα δεν ήταν τόσο μεγάλο όσο τα προηγούμενα, «με τον τρόπο που χτύπησα στον τοίχο, το μονοθέσιο κλείδωσε και μπήκε από κάτω, οπότε σταμάτησα πολύ γρήγορα κι απότομα, κι αυτό σίγουρα δε βοήθησε με τη ζημιά.»

Η ομάδα θα χρειαστεί να στείλει το σασί πίσω στο εργοστάσιό της στο Ην. Βασίλειο, ώστε να είναι έτοιμο πριν τη Σαγκάη. Αυτό είναι το τρίτο αντίστοιχο συμβάν της ομάδας μέσα σε δύο εβδομάδες, μετά το τρακάρισμα του Ταϊλανδού στην Αυστραλία κι εκείνο του Logan Sargeant στο FP1 στην Ιαπωνία.

Με τη Williams να μην έχει στη διάθεσή της τρίτο σασί, τα αλλεπάλληλα ατυχήματα έχουν δυσκολέψει αρκετά το έργο των μηχανικών, οι οποίοι βρίσκονται συνεχώς σε μία μάχη με τον χρόνο, τόσο προκειμένου να επισκευάσουν το σπασμένο σασί, όσο και για την κατασκευή του τρίτου.

Σύμφωνα με τον team principal, James Vowles, το πολυπόθητο τρίτο σασί δε θα είναι έτοιμο πριν το Μαϊάμι. «Αν διοχετεύσεις όλους σου τους πόρους κι ό,τι έχεις στον οργανισμό, στο σασί, θα μπορούσες να το έχεις έτοιμο από το 0 μέσα σε 8-10 εβδομάδες,» είπε ο Βρετανός.

«Προφανώς, δεν εργάζεται όλη η ομάδα πάνω σε αυτό, αφού ταυτόχρονα δουλεύουμε και σε ανταλλακτικά μέρη κι αναβαθμίσεις, και προσπαθούμε να είμαστε όσο πιο παραγωγικοί γίνεται.

«Στην περίπτωσή μας, φυσικά δεν είχαμε ποτέ την πρόθεση να είμαστε εδώ χωρίς τρίτο σασί, η πρόθεση ήταν να έχουμε τρία από την αρχή της σεζόν. Είναι αποτέλεσμα της υπερφόρτωσης του συστήματος, του πόσο περίπλοκο είναι το μονοθέσιο, και του πόσο πασχίζουμε να τα καταφέρουμε.

«Στον τομέα της περιπλοκότητας, είναι τεράστια. Το σασί αποτελείται από χιλιάδες και χιλιάδες μέρη, που προσπαθούμε να ενώσουμε ταυτόχρονα.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

F1: Οι βαθμολογίες οδηγών και κατασκευαστών μετά το GP Ιαπωνίας

Πώς εξηγεί ο Leclerc τα προβλήματά του στην Ιαπωνία

GP Ιαπωνίας: Βλέπει σαφή βελτίωση o Sainz - Οι ελπίδες της Ferrari απέναντι στη Red Bull