29 Ράλι Ντακάρ: Η VW οδηγεί τον αγώνα, ενώ η Mitsubishi αντεπιτίθεται


Η Μαυριτανία είναι η χώρα που θα κρίνει το νικητή του φετινού Ντακάρ κι εχθές(Παρασκευή) ολοκληρώθηκε η πρώτη ειδική διαδρομή στο έδαφος της.
  • 13/1/2007

Η Μαυριτανία είναι η χώρα που θα κρίνει το νικητή του φετινού Ντακάρ κι εχθές(Παρασκευή) ολοκληρώθηκε η πρώτη ειδική διαδρομή στο έδαφος της.Μάλιστα ήταν η μεγαλύτερη της διοργάνωσης αφού περιελάμβανε συνολικά 542 χιλιόμετρα. Ωστόσο οι οργανωτές, λόγω των ισχυρών ανέμων και της μικρής ορατότητας αναγκάστηκαν να μικρύνουν την ειδική διαδρομή κατά 100 χιλιόμετρα.

Από αγωνιστικής πλευράς, έχουμε ανακατατάξεις σε γενικότερο επίπεδο αλλά και στην πρώτη θέση της γενικής, με τον Σάινθ να υποχωρεί στην δεύτερη θέση και να περνάει πρώτος, ο ομόσταυλός του Ντε Βιλλιέ. Η μεγάλη ανατροπή όμως έχει γίνει από την Mitsubishi η οποία αντεπιτέθηκε και τα Pajero των Πετερανσέλ, Αλφάντ και Μασουόκα βρέθηκαν στις θέσεις 4, 5 και 6 αντίστοιχα. Βλέπετε, η εμπειρία που έχουν οι τρεις οδηγοί της στο δύσκολο των αμμόλοφων, είναι δεδομένη και τους χαρίζει ένα πλεονέκτημα. Ωστόσο η VW οδηγεί τον αγώνα με τον Ντε Βιλλιέ και το Touareg του.

Στις μοτοσικλέτες, ο Σιρίλ Ντεσπρέ κέρδισε την πρώτη του ε.δ. στο φετινό Ντακάρ και μάλιστα κάτω από τις πιο δυσμενείς συνθήκες, λόγω μηδενικής ορατότητας και τώρα βρίσκεται στην τέταρτη θέση . Οι Κομά και Πουγιόλ έκαναν λάθη πλοήγησης, ωστόσο διατηρούν τις δυο πρώτες θέσεις αντίστοιχα. Ο Ζορντί Βιλαντόμ, ομόσταυλος του Κομά με KTM, πήρε το δρόμο της εγκατάλειψης αφού είχε πτώση και έσπασε το χέρι του.

Στα φορτηγά, ο Χανς Στέισι κέρδισε τη δεύτερη του ειδική διαδρομή και οδηγεί ανενόχλητος την κούρσα. Σήμερα Σάββατο, 13 Ιανουαρίου είναι rest day και θα γίνει ανασυγκρότηση δυνάμεων, ενώ ο αγώνας θα συνεχιστεί την Κυριακή, όπου οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να καλύψουν την μεγαλύτερη ε.δ. του αγώνα, από το Ατάρ στο Τιχίτ, συνολικής απόστασης 626 χιλιομέτρων.