BMW Motorrad: Βάθρο για τον Κίρσι στην Πολωνία


Η ομάδα της BMW Motorrad Motorsport είχε κάθε λόγο να πανηγυρίζει μετά το τέλος του τέταρτου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Enduro (WEC) 2008, του Grand Prix της Πολωνίας, το οποίο φιλοξενήθηκε στο Κβίτζιν.
  • 26/6/2008
Η ομάδα της BMW Motorrad Motorsport είχε κάθε λόγο να πανηγυρίζει μετά το τέλος του τέταρτου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Enduro (WEC) 2008, του Grand Prix της Πολωνίας, το οποίο φιλοξενήθηκε στο Κβίτζιν. O αναβάτης κατηγορίας Enduro 2 Σίμο Κίρσι πέτυχε για την BMW τον πρώτο στα χρονικά τερματισμό της στο βάθρο σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Enduro, με μια επάξια κερδισμένη τρίτη θέση τη δεύτερη ημέρα. Με την τέταρτη μόλις συμμετοχή του σε πρωτάθλημα WEC, ο Φινλανδός Κίρσι, χάρη στην άψογη εμφάνισή του κατά τη διάρκεια του αγώνα πάνω στην G 450 X του, κατόρθωσε να σημειώσει το καλύτερό του ως τώρα αποτέλεσμα σε Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Μετά τον αναβάτη της ομάδας Άντερς Έρικσον που έφτασε πολύ κοντά στο να ανεβάσει την BMW στο βάθρο, στο πρώτο Grand Prix της σεζόν στη Σουηδία, ο Κίρσι εξέπληξε ακόμα και τον ίδιο του τον εαυτό με την ταχύτητα και τη συνέπειά του, καθώς τα πήγε πολύ καλά στα απαιτητικά δοκιμαστικά motocross και Enduro των αγώνων και εξαιρετικά καλά στην τεχνική ακραία δοκιμή. Παρά τις αντίξοες συνθήκες, όλοι οι αναβάτες της ομάδας της BMW Motorrad Motorsport τερμάτισαν στον τέταρτο γύρο του WEC '08 χωρίς τεχνικά προβλήματα. Η τρίτη θέση στην κατηγορία Enduro 2 στην εναρκτήρια ειδική δοκιμή την πρώτη ημέρα, σηματοδότησε μια ενθαρρυντική αρχή στον τέταρτο γύρο του WEC '08 για τον Σίμο Κίρσι. Προσβλέποντας στο να συνεχίσει την ανοδική του πορεία στα αποτελέσματα της κατηγορίας E2 μετά από πολλά υποσχόμενες επιδόσεις στους τρεις πρώτους γύρους του φετινού πρωταθλήματος, ο Κίρσι απέδειξε γρήγορα ότι θα διεκδικούσε σοβαρά μια θέση στο βάθρο παρά τη σχετική του έλλειψη εμπειρίας σε διεθνείς αγώνες Enduro. Μετά από μια ελαφρώς διστακτική εμφάνιση στη δεύτερη και τρίτη ειδική δοκιμή του εναρκτήριου γύρου, ο Φινλανδός, στη συνέχεια, βελτίωσε την ταχύτητά του στο δεύτερο γύρο και στον τρίτο γύρο κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην ακραία δοκιμή για την κατηγορία E2. Αφού επανέλαβε αυτό το αποτέλεσμα στην τέταρτη και στην τελική ακραία δοκιμή, ο Κίρσι τερμάτισε έκτος στο τελικό δοκιμαστικό motocross, πράγμα που ήταν αρκετό για να καταλάβει την πέμπτη θέση στην κατηγορία και να τερματίσει μόλις 12 δευτερόλεπτα από την τελική θέση στο βάθρο. Συνειδητοποιώντας ότι είχε χάσει "παρά τρίχα" μια θέση στο βάθρο την πρώτη ημέρα, ο Κίρσι ξεκίνησε σταθερά τη δεύτερη ημέρα πριν βρει το ρυθμό του στο δεύτερο γύρο. Μετά από σκληρό συναγωνισμό για την τρίτη θέση μεταξύ του Κίρσι, του Γάλλου Αντουάν Μέο και του Ιταλού Αλεσάντρο Μπελομέτι, ο Κίρσι εκτέλεσε έναν έξοχο τελικό γύρο τερματίζοντας τέταρτος, δεύτερος και τέταρτος στις τρεις διαδοχικές ειδικές δοκιμές, για να βρεθεί μπροστά από τον Meo και να κατακτήσει επάξια την τρίτη θέση. Ο αναβάτης της ομάδας της BMW Motorrad Motorsport Τζεφ Γκόμπλετ τέθηκε εκτός συναγωνισμού στην Πολωνία εξαιτίας τραυματισμών που υπέστη σε έναν πρόσφατο γύρο του Βελγικού Πρωταθλήματος Enduro. Και ενώ το Grand Prix της Πολωνίας ήταν ένα εξαιρετικά ευχάριστο γεγονός για το Φινλανδό Κίρσι, αποδείχθηκε απογοητευτικό για τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Anders Eriksson στην κατηγορία Enduro 3. Επιστρέφοντας στο μέρος όπου διεκδίκησε την πρώτη του νίκη σε πρωτάθλημα WEC το 1993, ο Eriksson κατέλαβε την απογοητευτική 13η θέση την πρώτη ημέρα. Τη δεύτερη ημέρα, ο Σουηδός είχε μια σαφώς καλύτερη απόδοση ανεβαίνοντας στην ισχυρή έβδομη θέση στην ανταγωνιστική κατηγορία Enduro 3. Σίμο Κίρσι - Κατηγορία Enduro 2: «Ήταν ένα δύσκολο σαββατοκύριακο, αλλά αισθάνομαι υπέροχα για την πρώτη μου, και της BMW, θέση στην τριάδα. Οι συνθήκες έμοιαζαν κάπως με αυτές στη Φινλανδία, πράγμα το οποίο με βοήθησε, και απόλαυσα τον αγώνα. Δεν πίστευα ποτέ ότι θα τερματίσω στο βάθρο. Ζορίστηκα λιγάκι στον πρώτο γύρο την πρώτη ημέρα, παρόλο που κατέβαλα σημαντική προσπάθεια. Όμως, καθώς η πίστα γινόταν πιο δύσκολη, τα πράγματα άρχισαν να μου φαίνονται ευκολότερα και οι χρόνοι μου στις ειδικές δοκιμές βελτιώθηκαν. Την πρώτη ημέρα σημείωσα μερικούς πολύ καλούς χρόνους στην ακραία δοκιμή, κάτι που με εξέπληξε ελαφρώς. Σε γενικές γραμμές, ήμουν πολύ ικανοποιημένος με τις επιδόσεις μου σε όλα τα δοκιμαστικά αλλά, όπως είπα και πριν, σε καμία περίπτωση δεν περίμενα να τερματίσω στο βάθρο. Η μοτοσικλέτα μου ήταν άψογη και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Νιώθω υπέροχα για την πρώτη μου φορά στο βάθρο. Θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη της ομάδας της BMW για την υποστήριξή τους. Χωρίς αυτούς, δεν θα τα είχα καταφέρει». Άντερς Έρικσον - Κατηγορία Enduro 3: «Δεν ήμουν καθόλου ικανοποιημένος με την τροπή που πήραν τα πράγματα την πρώτη ημέρα, αλλά ο τερματισμός μου στην έβδομη θέση τη δεύτερη ημέρα με έκανε να νιώσω πολύ καλύτερα. Προπονούμαι πάρα πολύ τελευταία και ίσως να υπερέβαλα κάπως κατά την οδήγηση. Μάλλον ζόρισα πολύ τη μοτοσικλέτα μου και αυτό με έκανε να μη νιώθω καλά. Τη δεύτερη ημέρα, χαλάρωσα πολύ και τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα. Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, δεν υπήρχε ούτε ένα σημείο για να ξεκουραστείς στη διαδρομή. Και πράγματι, υπήρχε πολλή σκόνη αλλά, πέρα απ' αυτό, ήταν ένας πολύ καλός αγώνας παγκόσμιου πρωταθλήματος». Βόλφγκανγκ Φίσερ - Διευθυντής Ομάδας BMW Motorrad Motorsport: «Δουλέψαμε πολύ σκληρά για να φτάσουμε σ' αυτό το σημείο, αλλά είναι υπέροχο που βλέπουμε έναν αναβάτη της BMW στο βάθρο. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα, τον Μάρκους Τέομπαλντ για τη σχεδίαση της μοτοσικλέτας και, ασφαλώς, τον Σίμο για την έξοχη απόδοσή του. Το γεγονός ότι το Grand Prix της Πολωνίας ήταν μόλις ο τέταρτος διεθνής αγώνας Enduro του Σίμο προσδίδει σ' αυτό το αποτέλεσμα ακόμα μεγαλύτερη αξία. Λιγότερο από 12 μήνες πριν, ο Σίμο δεν είχε καμία φιλοδοξία να γίνει αναβάτης Enduro αλλά από τον Ιανουάριο μπήκε μέσα του το μικρόβιο του Enduro και του αρέσει πάρα πολύ που αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Πέτυχε μερικά αποτελέσματα μέσα στην τριάδα στην ακραία δοκιμή κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου, πράγμα που δείχνει ότι σταδιακά προσαρμόζεται στους ρυθμούς του WEC. Ένα άλλο στοιχείο που είναι εξαιρετικά ευχάριστο, λαμβάνοντας υπόψη τις πολύ σκληρές συνθήκες, είναι το γεγονός ότι η ομάδα δεν αντιμετώπισε κανένα απολύτως τεχνικό πρόβλημα. Στην κατηγορία Enduro 3, ο Άντερς οδήγησε πολύ καλά τη δεύτερη ημέρα, αν και την πρώτη ημέρα προσπάθησε κάπως υπέρ του δέοντος. Αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν ένα πολύ ενθαρρυντικό βήμα μπροστά για όλα τα μέλη της ομάδας της BMW».