Και εάν αυτά ακούγονται κάπως «υπερβολικά» μία ματιά στις επιδόσεις των Νώντα Καρανικόλα και Γιώργου Κακαβά στο Ράλλυ Ακρόπολις 2022, πιστοποιούν ότι οι βλέψεις δεν απέχουν από τις δυνατότητες. Και αρκεί να θυμηθούμε εδώ, ότι με το Ford Fiesta Rally3 της CarCenter οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, στην περσινή τους συμμετοχή στο Ράλλυ Ακρόπολις τερμάτισαν στην πρώτη θέση της κατηγορίας Rally3 μεταξύ των Ελλήνων αγωνιζομένων και στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης της ίδιας κατηγορίας!
Ο αγώνας -που «δοκιμάστηκε» σκληρά από τις ακραίες βροχοπτώσεις και καταιγίδες- ξεκινά την Πέμπτη 07 Σεπτεμβρίου με την ιδιαίτερη είναι η αλήθεια σε σύλληψη Υπερειδική Διαδρομή στην Πλατεία Νερού στο Φάληρο, στον γνωστό επίσης και ως συναυλιακό χώρο, μερικές εκατοντάδες μέτρα νοτιότερα των εγκαταστάσεων της CarCenter!
Σχεδιασμένο και αναπτυγμένο από την M-Sport Poland, το οικονομικά αποδοτικό τετρακίνητο Fiesta Rally3 αποτελεί ένα «σημαντικό σκαλοπάτι» για νέους οδηγούς που θέλουν να αποκτήσουν εμπειρία στα τετρακίνητα αγωνιστικά αυτοκίνητα που συμμετέχουν στα ράλι.
Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι η συμμετοχή των Νώντα-Γιώργου με το Fiesta Rally3 θα συστεγάζεται στο Service Park της Λαμίας με όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Junior WRC, αλλά θα βρίσκεται επίσης στο ίδιο camp με την εργοστασιακή ομάδα της M-Sport Ford!
Ο Νώντας Καρανικόλας είπε: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που και φέτος θα έχουμε στην διάθεσή μας ένα ολοκαίνουργιο, εργοστασιακά προετοιμασμένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, το Ford Fiesta Rally3 με το οποίο θα προσπαθήσουμε να φανούμε ανταγωνιστικοί στην εν λόγω κατηγορία, όπως κάναμε και πέρυσι. Το γεγονός ότι με ίδιο αυτοκίνητο συμμετέχουν και τα πληρώματα της κατηγορίας Junior WRC, με τα οποία πέρυσι ήμασταν ανταγωνιστικοί σε χρόνους σε όλη την διάρκεια του αγώνα, είναι ένα σημείο αναφοράς των ικανοτήτων και δυνατοτήτων του συνδυασμού μας. Και βέβαια, είναι πολύ σημαντικό ότι συγκρινόμενοι με τα νέα αστέρια του WRC, αυτά της κατηγορίας Junior, μόνο βελτιωμένοι θα βγούμε μέσα από την εξέλιξη του αγώνα. Στόχος μας είναι η διάκριση στο σύνολο του αγώνα στην κατηγορία μας WRC3 και φυσικά ο τερματισμός όσο γίνεται υψηλότερα σε αυτήν. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τους χορηγούς μας για την υποστήριξή τους στο εγχείρημά μας, όπως και όλη την ομάδα των μηχανικών της M-Sport που θα φροντίζουν να έχουμε ένα άρτιο αυτοκίνητο σε όλη την εξέλιξη του αγώνα.»
Ο Γιώργος Κακαβάς είπε: «Είναι το δεύτερό μου Ακρόπολις και πλέον αισθάνομαι πολύ χαρούμενος γιατί πέρα από το γεγονός ότι μπορώ να αποδώσω ακόμα καλύτερα στον ρόλο μου ως συνοδηγός, έχουμε πλέον με τον Νώντα ένα επιπλέον κίνητρο σε επίπεδο γενικής κατάταξης στην κατηγορία μας. Σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του στόχου μας θα παίξει η κατάσταση των οδοστρωμάτων στα δεύτερα περάσματά μας από αυτές. Θα δούμε στην πορεία της εξέλιξης του αγώνα.»
Την συμμετοχή της CarCenter υποστηρίζουν, ως Μεγάλος Χορηγός η CAR CENTER (εμπορία/service/κάθετη υποστήριξη αυτοκινήτων Ford), οι εταιρείες ΕΛΤΡΕΚKΑ - Castrol (eltrekka διανομή λιπαντικών), STORE YOUR CAR (συντήρηση ιστορικών & συλλεκτικών αυτοκινήτων), Total Pack (car parts & accessories) και Doulakis Parts (ανταλλακτικά αυτοκινήτων), ενώ χορηγός επικοινωνίας είναι το ATHENS VOICE media group.
Βιογραφικά Στοιχεία Πληρώματος
Πρώτος Αγώνας Ράλι: Ράλι Start Line 2020 με Ford Fiesta Rally5
FORDFIESTARALLY3
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τεχνολογία Ford EcoBoost Turbo Charged 1497cc, 12 βαλβίδες, 3 κύλινδροι στη σειρά. Κεφαλή & μπλοκ κράματος. Ρυθμιζόμενος περιοριστής 31 mm από τη FIA.
ΙΣΧΥΣ: 235HP στις 5.000 σ.α.λ.
ΡΟΠΗ: 415 Nm στις 3.500 σ.α.λ.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ: Νέο πεντατάχυτο διαδοχικό κιβώτιο ταχυτήτων Sadev με επιμεταλλωμένα εμπρός και πίσω διαφορικά περιορισμένης ολίσθησης. Αποσύνδεση υδραυλικού συμπλέκτη με χειρόφρενο. Ηλεκτρονικός έλεγχος αναστολής. Συμπλέκτης AP Racing με δύο δίσκους.
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ: Νέα εμπρός και πίσω γόνατα McPherson με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger 3 κατευθύνσεων. Προαιρετικά ελατήρια και αντιστρεπτικές μπάρες (Σκληρές/Μεσαίες/Μαλακές). Ενισχυμένες βάσεις ανάρτησης.
ΦΡΕΝΑ: Δαγκάνες 4 εμβόλων Alcon. Αεριζόμενοι μπροστινοί δίσκοι AP Racing (Χώμα – 280 mm) (Άσφαλτος – 330 mm). Αεριζόμενοι πίσω δίσκοι AP Racing 280 χλστ. Υδραυλικό χειρόφρενο με κύριο κύλινδρο Alcon.
ΤΙΜΟΝΙ: Υδραυλικά υποβοηθούμενο τιμόνι με κοντή κρεμαγιέρα.
ΤΡΟΧΟΙ: OZ Racing – Χώμα - 6x15’’ / Άσφαλτος – 7x17’’
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ: Life Racing F88 ECU και ψηφιακό ταμπλό. M-Sport PDU. Σύστημα Anti Lag 3 σταδίων. Λογισμικό Life Racing.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ: Μήκος: 4065mm, Πλάτος: 1735mm, Μεταξόνιο: 2490mm, Ελάχιστο Βάρος: 1210 kg.