O Malcolm Wilson για πρώτη φορά στο τιμόνι του Fοrd Puma Rally1 Hybrid


Ο άνθρωπος που ίδρυσε κι ηγείται της M-Sport, Malcolm Wilson, οδήγησε το νεότερο πόνημα της εταιρείας του, το Fοrd Puma Rally1 Hybrid.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ - ΦΩΤO: M-SPORT
  • 4/3/2023

Το πρωί της Παρασκευής 3 Μαρτίου, γράφτηκε ιστορία. 

Ο άνθρωπος που ίδρυσε και συνεχίζει να διευθύνει με αμείωτη ένταση και πάθος την M-Sport έκατσε πίσω από το τιμόνι του νεότερου δημιουργήματός της.

Ο Μalcolm Wilson άφησε για λίγο το γραφείο και την αναπαυτική καρέκλα, έβαλε αγωνιστική φόρμα, κράνος, δέθηκε με τις ζώνες και πάτησε το γκάζι στο Fοrd Puma Rally1 Hybrid.

Το υβριδικό rallycar ήταν το σασί YN71DDL, το δεύτερο που βγήκε ποτέ από τις εγκαταστάσεις της M-Sport, με τον Wilson να το οδηγεί στην πίστα δοκιμών έξω από τα κεντρικά της εταιρείας.

«Πάει καιρός,» είπε χαμογελώντας. «Οδήγησα το δοκιμαστικό αυτοκίνητο σε ένα αεροδρόμιο, αλλά αυτό έγινε στα αρχικά στάδια εξέλιξής του.»

Πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο που θα τρέξει με το #9 ο Ιορδάνης Σερδερίδης στο Ράλλυ Μεξικό, τον 3ο αγώνα της σεζόν, ενώ έχει ήδη τρέξει σε Μόντε Κάρλο και Οτεπάα, αν και μετά τον δεύτερο αγώνα, πέρασε πλήρη ανακατασκευή κι είναι έτοιμο για τον αγώνα στην Κεντρική Αμερική.

Επί της ουσίας, ο Wilson έκανε το τελευταίο τσεκ πριν μπει το όχημα στο αεροπλάνο για το Μεξικό. Κανονικά, αυτή η δουλειά είναι του δοκιμαστή Dave Lindsay, όμως αυτός λείπει στο τεστ της ομάδας, οπότε τώρα ανέλαβε το αφεντικό.

«Νιώθεις πως είναι το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο», είπε ο Wilson. «Από κάθε άποψη: όσον αφορά την ασφάλεια, για τον οδηγό και τον συνοδηγό, αλλά και τα υπόλοιπα.

«Είναι αρκετά εντυπωσιακό, πρέπει να πω. Εντάξει, είμαστε εδώ με χωμάτινα ελαστικά και ανάρτηση για χώμα σε μια πίστα αγώνων, αυτό είναι λίγο διαφορετικό από το να είσαι στο χώμα, αλλά μπορείς να νιώσεις αμέσως ότι είναι ό,τι χρειάζεσαι για να κάνεις τη δουλειά.

«Τα πάντα σε αυτό το αυτοκίνητο είναι τόσο εντυπωσιακά. Δεν θα μπορούσατε να πείτε ότι είναι [η δύναμη από] το υβριδικό, είναι απλώς ολόκληρο το πακέτο. Είναι φτιαγμένο για να κάνει τη δουλειά. Από όλα τα οχήματα που έχουμε σχεδιάσει, αναπτύξει και κατασκευάσει… πρέπει να θυμάστε ότι έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που οδήγησα το πρώτο, έχει εξελιχθεί τόσο πολύ. Όπως είπα, είναι ό,τι χρειάζεσαι για να κάνεις τη δουλειά».