Ράλι Πορτογαλίας: Κυριαρχία Meeke


Ο KRIS MEEKE ΕΓΙΝΕ Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΓΥΡΟΥΣ ΣΤΗ ΣΕΖΟΝ ΤΟΥ 2016.

  • 22/5/2016

Το απόγευμα της Κυριακής βρήκε τον Kris Meeke απόλυτο κυρίαρχο του Ράλι Πορτογαλίας και έτσι έγινε ο τέταρτος διαφορετικός νικητής μετά από πέντε γύρους για τη σεζόν του 2016.

Ο Βορειοϊρλανδός που επέστρεψε στο πρωτάθλημα έπειτα από απουσία του στους δύο προηγούμενους αγώνες στην Αμερική, «ξεσκονίστηκε» για τα καλά στον σκληρό τετραήμερο αγώνα στα βουνά της Πορτογαλίας και πήρε τη νίκη καθώς είδε τη Citroen DS3 να είναι 29.7 s μπροστά μετά το τέλος του γύρου την Κυριακή. Αυτή ήταν η δέυτερη νίκη του Meeke Μετά από την περσινή του κυριαρχία στο Ράλι Αργεντινής.
 
Ο 36χρονος Meeke ακολούθησε στην κορυφή του WRC podium τους Sébastien Ogier, Jari-Matti Latvala και Hayden Paddon φέτος, Από το πρώτο μέρος του γύρου κιόλας ο Meeke έφτιαξε μία διαφορά σχεδόν ενός λεπτού και την Κυριακή ουσιαστικά έλεγξε τον ρυθμό του φτάνοντας έτσι εύκολα στη δεύτερή του νίκη.
 
Τη πρωτοπορία την πήρε από την Παρασκευή το πρωί στη δεύτερη ειδική και κατάφερε να μην έχει προβλήματα στους πετρώδης δρόμους στα βουνά της βόρειας Πορτογαλίας. Με καλό ρυθμό λοιπόν και παρότι ξεκίνησε από χαμηλά, κατάφερε τελικά να πάρει έυκολα τη νίκη.
 
«Ήταν ένα σχεδόν τέλειο σαββατοκύριακο και μία εξαιρετική επίδοση. Είναι ένα ακόμα βήμα για εμένα ως οδηγός. Αυτή τη χρονιά προσπαθώ να μαζέψω εμπειρίες και δεν θα μπορούσα να πάω καλύτερα. Χρησιμοποιούμε αυτά τα ράλι φέτος προς όφελός μας και θα προσπαθήσουμε να πάρουμε το πρωτάθλημα του χρόνου» είπε ο Meeke, που το πρόγραμμά του δεν περιλαμβάνει όλους τους αγώνες του 2016 καθώς η Citroen εξελίσσει ένα νέο αυτοκίνητο για το 2017.

Ο Mikkelsen κατάφερε τελικά να αρπάξει τη δέυτερη θέση από τον teammate του Ogier. Έπειτα από μία επιφυλακτική πρώτη μέρα, ο αναγεννημένος Andreas Mikkelsen ανέβασε ρυθμό και κατάφερε τελικά να πάρει τη δεύτερη θέση από τον teammate του και πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Sébastien Ogier. Οι αλλαγές στο set-up του Volkswagen Polo R ενέπνευσαν τον Νορβηγό που κέρδισε τις δύο πρώτες ειδικές της Κυριακές και τερμάτισε 4.8 s μπροστά από τον Ogier.
 
Ο Ogier είχε δύο κλαταρισμένα λάστιχα τη Κυριακή. Με μία μόνο ρεζέρβα στο Polo R, αναγκάστηκε τελικά να συμβιβαστεί με τον ρυθμό του ώστε να μπορέσει να ολοκληρώση και την «Power Stage» και να φτάσει στον τερματισμό (Matosinhos).
 
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Dani Sordo. Οι όποιες ελπίδες του για μία θέση στο podium τελείωσαν ουσιαστικά χθες καθώς είχε προβλήματα σταθερότητας του πίσω μέρους στο Hyundai i20.
 
Η 5η θέση που κατάφερε τελικά ο Eric Camilli είναι η καλύτερη της καριέρας του και μάλιστα ήταν η 5η φορά που ξεκινούσε αγώνα στο μπάκετ ενός World Rally Car. Ο Γάλλος είχε την Κυριακή σπασμένο χειρόφρενο στο Ford Fiesta RS και έναν τετ-α-κε στην τλευταία διαδρομή σχεδόν επέτρεψε τον Jari-Matti Latvala να τον πιάσει. Η διαφορά τους ήταν 5.3 s.
 
Ο Latvala τερμάτισε με τραυματισμένα χέρια αφού πάλευε με το τιμόνι του Polo R την Παρασκευή αφού ένα μηχανικό πρόβλημα οδήγησε στην απώλεια της υποβοήθησης στο σύστημα διεύθυνσης του VW.
 
Ο Mads Østberg τερμάτισε σχεδόν τρία λεπτά πίσω από τους πρώτους στην 7η θέση καθώς είχει πολλά μηχανικά προβλήματα στο Fiesta RS. Οι Martin Prokop, Pontus Tidemand και Nicolas Fuchs συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.