Γκολ απ' τα αποδυτήρια - Το νέο Renault 5 έχει λίστα αναμονής με 50.000 ονόματα


Λίγα 24ωρα μετά την αποκάλυψη του νέου Renault 5 στην έκθεση της Γενεύης, υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας αποκάλυψε ότι το μοντέλο δείχνει με το «καλημέρα» να κερδίζει το αγοραστικό κοινό. 

  • ΦΩΤΟ: RENAULT, Andrι Ferreira / DPPI
  • 4/3/2024

Πριν από λίγες ημέρες, στο άνοιγμα της Έκθεσης στη Γενεύη, η Renault προχώρησε στην αποκάλυψη του νέου ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης στη γκάμα της, του Renault 5. Σχεδόν δύο εβδομάδες νωρίτερα το Car and Driver ταξίδεψε στο Παρίσι για την πρώτη δημοσιογραφική αποκάλυψη, γνωρίζοντας από κοντά το νέο μοντέλο.

Η αναβίωση του αυτοκινήτου που εκτόξευσε τις πωλήσεις της γαλλικής φίρμας τη δεκαετία του ’70ξεχωρίζει από τη «ρετροφουτουριστική» σχεδίαση αλλά και με την αρχική τιμή των 25.000 ευρώ που έχουν υποσχεθεί οι Γάλλοι.

Ο CEO του Renault brand, κ. Fabrice Cambolive, στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης στη Γενεύη μίλησε στο autonews.com αποκαλύπτοντας μεταξύ άλλων ότι υπάρχει ήδη λίστα αναμονής με περισσότερα από 50.000 ονόματα ενώ συμπλήρωσε:

Fabrice Cambolive
Fabrice Cambolive

«Θα ανοίξουμε τις παραγγελίες τον Μάιο και θα αρχίσουμε να παραδίδουμε αυτοκινήτα τον Σεπτέμβριο ή τον Οκτώβριο. Το πρόβλημά μας δεν είναι να δούμε αν θα έχουμε πελάτες για αυτοκίνητο. Η μεγάλη πρόκληση είναι να ξεκινήσουμε παραδόσεις μέχρι τον Οκτώβριο».

Παράλληλα, ο κ. Cambolive αναφέρθηκε στην στρατηγική που ακολουθεί η Renault ώστε να μπορεί να πατάει και τα δύο της «πόδια» σε κάθε κατηγορία, το ένα με μία υβριδική πρόταση και το άλλο με μια αμιγώς ηλεκτρική. Έτσι στο B-segment υπάρχει το Clio για όσους δεν θέλουν να μεταβούν σε ένα όχημα μηδενικών ρύπων αλλά και το Renault 5 για όσους θέλουν να... μπουν στην πρίζα.

Επίσης το υψηλόβαθμο στέλεχος επιβεβαίωσε ότι στόχος της εταιρείας είναι να κατασκευάζει τα περισσότερα κομμάτια του νέου EV εντός του συγκροτήματος Electricity στη βόρεια Γαλλία αφού με αυτόν τον τρόπο θα αποκτήσουν σημαντικό πλεονέκτημα στα κόστη των logistics αλλά και στην ταχύτητα των παραδόσεων. Μάλιστα, σημείωσε ότι από το 2025 στο συγκρότημα θα κατασκευάζονται και τα συστήματα μπαταριών από τον συνεργάτη της Renault, AESC Envision.

Τέλος, δήλωσε ότι οι στόχοι της Ε.Ε. για τις εκπομπές δεν κινδυνεύουν από τη μειωμένη ζήτηση που υπάρχει για τα ηλεκτρικά, τονίζοντας ότι τα περισσότερα αυτοκίνητα με ΜΕΚ που πουλάει ο γαλλικός όμιλος είναι πλήρως υβριδικά και διακρίνονται για την αποδοτικότητά τους.

Πηγή: autonews.com