Σε ποιο ηλεκτρικό της MG η μπαταρία αποδίδει σαν καινούργια μετά από 35.000 km


Στη διάρκεια των δοκιμών η μπαταρία δέχθηκε όλους τους τύπους φόρτισης και οι μετρήσεις έδειξαν ότι η απόδοσή της διατηρήθηκε στο 100%.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΡΜΠΕΑΣ, ΦΩΤ.: MG
  • 14/4/2024

Μία από τις εταιρείες που έχει κάνει δυνατή είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η MG, η οποία φέτος συμπληρώνει 100 χρόνια από την ίδρυσή της. Ειδικά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της βρίσκονται ψηλά στους πίνακες με τις κορυφαίες πωλήσεις μεγάλων ευρωπαϊκών αγορών, ενώ το ίδιο προσπαθεί να κάνει η εταιρεία και στην Ελλάδα, μετά την είσοδό της μέσω του Ομίλου Συγγελίδη τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Όλα τα EVs της MG διαθέτουν προηγμένη τεχνολογία μπαταριών με εντυπωσιακό επίπεδο αντοχής και ασφάλειας, κάτι που έχει αποδειχθεί σε αρκετές δοκιμές που έγιναν στο παρελθόν. Η τελευταία από αυτές διεξήχθη πριν λίγους μήνες στην Ισπανία και τα αποτελέσματά της ανακοινώθηκαν από τον εγχώριο εισαγωγέα.

Το test έγινε σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό MG ZS EV που το οδόμετρό του είχε γράψει 35.000 km. Μέχρι να φτάσει σε αυτό τον αριθμό η μπαταρία δέχθηκε όλους τους τύπους φόρτισης (αργή, γρήγορη, ταχεία) και τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά αφού οι μετρήσεις έδειξαν ότι η χωρητικότητα είχε διατηρηθεί στο 100% σε σχέση με αυτή που ισχύει όταν το αυτοκίνητο βγαίνει από το εργοστάσιο! Παράλληλα, η δοκιμή έδειξε ότι όλα τα εξαρτήματα του συστήματος ήταν σε εξαιρετική κατάσταση και δεν είχαν εμφανίσει κανένα σημάδι αλλοίωσης.

Η MG ανακοινώνει ότι οι μπαταρίες που χρησιμοποιεί στα οχήματά της έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν έως και 5.000 κύκλους φόρτισης και με απλά μαθηματικά αυτό σημαίνει ότι μπορούν να είναι αποδοτικές ακόμα και όταν το αυτοκίνητο «γράψει» 1.000.000 km στο οδόμετρο.

Σύμφωνα με την εταιρεία η υψηλή απόδοση των συσσωρευτών οφείλειται στην μεγάλη εμπειρία που έχει η μητρική SAIC Motor στην ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και στη συνεργασία με τον κορυφαίο κατασκευαστή μπαταριών ιόντων-λιθίου, την CATL.

Σχετικά με το MG ZS EV αξίζει να τονίσουμε ότι ο κατασκευαστής διατήρησε όλα τα θέλγητρα της θερμικής έκδοσης, αλλάζοντας μόνο το μπροστινό μέρος όπου η διάτρητη μάσκα έχει «σφραγιστεί» και εκεί φιλοξενείται η υποδοχή φόρτισης.

Το μήκος φτάνει στα 4.323 mm, το μεταξόνιο στα 2.581 mm, ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα κορυφαία 448 L, ενώ ικανοποιητική είναι και η απόσταση του πατώματος από το έδαφος (161 mm). Το ZS EV είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με δύο συνδυασμούς μπαταρίας-ηλεκτροκινητήρα. Στον πρώτο έχουμε ένα συσσωρευτή 51 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα 130 kW (176 PS) με αυτονομία 320 km.

Στη Long Range έκδοση έχουμε μπαταρία 72 kWh, ηλεκτροκινητήρα 115 kW (156 PS) και αυτονομία που φτάνει στα 440 km. Σε αμφότερες τις εκδόσεις η τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα είναι τέτοια που δεν κλέβει χώρο για επιβάτες ή αποσκευές, ενώ η οδική συμπεριφορά είναι εξαιρετικά συγκροτημένη και η ποιότητα κύλισης υψηλή.

Η αρχική τιμή είναι 35.950 € (27.950 € με την επιδότηση) και συνοδεύεται από εγγύηση 7 ετών ή 150.000 km της MG MOTOR GREECE, Syngelidis Automotive Companies.

Πηγή: MG Spain

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Τέλος η αργή φόρτιση: Νέα μπαταρία της CATL προσφέρει 400 km αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά

VW ID.7: Σε πόσες ώρες έκανε το Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πόσο κόστισε η φόρτιση (video)

Το εξωπραγματικό ποσό που πρέπει να πληρώσει ο κάτοχος ενός Tesla για να αλλάξει μπαταρία