Το πρώτο δείγμα αμιγώς αγωνιστικής δράσης του Ράλλυ Κροατίας ολοκληρώθηκε. Μετά τη νίκη του στο Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ο Thierry Neuville θέλει να αποδείξει εκ νέου ότι οι ασφάλτινοι αγώνες ταιριάζουν τόσο σε εκείνον, όσο και στο Hyundai i20 N Rally1 του και προς το παρόν, το ξεκίνημα του τριημέρου του μοιάζει ιδανικό.
Ο Βέλγος τέθηκε επικεφαλής από νωρίς στην SS1, αποκτώντας ένα μικρό προβάδισμα 6,6 sec από τον δεύτερο, Elfyn Evans. Ο Ουαλός κέρδισε την SS2, με τη διαφορά να μειώνεται στα 4,9 sec, όμως ο οδηγός της Hyundai επικράτησε στις δύο τελευταίες Ε.Δ. του πρωινού loop, αυξάνοντας το κενό στα 8,6 sec.
Στην τρίτη θέση, ο Sebastien Ogier, παρά το θετικό του ξεκίνημα στο shakedown, είχε κλατάρισμα στην SS1, όπου έχασε αρκετό χρόνο. Μετά και το τέλος της SS4 βρίσκεται 12,9 sec πίσω από τη δεύτερη θέση, με τη μάχη να μην έχει τελειώσει.
Ο Ott Tanak ολοκλήρωσε το δικό του πρωινό στην τέταρτη θέση. Δήλωσε ότι δυσκολεύεται περισσότερο, σε σχέση με το Μόντε Κάρλο, χωρίς όμως να μπορεί να εντοπίσει ποιο ακριβώς είναι το σημείο, που τον ταλανίζει.
Ακολούθησε ο Adrien Fourmaux στην πέμπτη θέση της γενικής κατάταξης, ο οποίος, μετά το τέλος της SS4, είπε ότι είναι πολύ χαρούμενος με την επίδοσή του, δεδομένων των ελαστικών που είχε επιλέξει.
Ακριβώς πίσω από τον Γάλλο της M-Sport, στην έβρομη θέση, ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος της πρώτης μέρας ο Takamoto Katsuta, με τον Andreas Mikkelsen να έρχεται όγδοος. Ο Νορβηγός προσπέρασε μια διασταύρωση στην SS1, χάνοντας λίγο χρόνο, χωρίς όμως να προκαλεί ζημιά στο i20 N του. Την οκτάδα της κορυφαίας κατηγορίας Rally1 «έκλεισε» ο Gregoire Munster.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS4:
Θέση | Οδηγός | Χρόνος/Διαφορά από τον 2ο |
1 | Thierry Neuville | 32:26.1 |
2 | Elfyn Evans | 8,6 |
3 | Sebastien Ogier | 21,5 |
4 | Ott Tanak | 37,3 |
5 | Adrien Fourmaux | 41,6 |
6 | Takamoto Katsuta | 1:12.2 |
7 | Andreas Mikkelsen | 1:39.1 |
8 | Gregoire Munster | 1:57.3 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Preview και πρόγραμμα Ράλλυ Κροατίας: Ένας χρόνος από τον θάνατο του Craig Breen
Η Toyota δοκιμάζει το GR Yaris με νέα πίσω αεροτομή ενόψει 2025 (photos)
Ράλλυ Ιρλανδίας: Στον «πάγο» τα σχέδια για επιστροφή στο καλεντάρι του WRC το 2025