Alfa Romeo 8C Competizione: Αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο


Η 8C Competizione είναι ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο, που αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση της εταιρίας και την ιταλική τεχνογνωσία στην προσφορά οδηγικής απόλαυσης.
  • 30/10/2007
Η 8C Competizione είναι ένα αυθεντικό σπορ αυτοκίνητο, που αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση της εταιρίας και την ιταλική τεχνογνωσία στην προσφορά οδηγικής απόλαυσης. Ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε από το σχεδιαστικό κέντρο της Alfa Romeo και υιοθετεί όλες τις αυθεντικές αξίες της σπορ αυτοκίνησης, μαζί με τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας. Αν γυρίσουμε πίσω στις δεκαετίες του '30 και του '40, η υπογραφή '8c' χαρακτήριζε αγωνιστικά και αυτοκίνητα δρόμου που φορούσαν τον 8κύλινδρο κινητήρα, που είχε σχεδιάσει ο διάσημος μηχανικός Vittorio Jano. Το προσωνύμιο 'Competizione' από την άλλη πλευρά, αναφέρεται στην 6C 2500 Competizione, το σπορ κουπέ που οδηγήθηκε από τους Fangio και Zanardi στο διάσημο αγώνα Mille Miglia το 1950. Αρα το '8c Competizione' δεν είναι ένα νέο όνομα, αλλά ένας φόρος τιμής στην αυθεντική αγωνιστική ιστορία της Alfa Romeo. Το 2θέσιο αυτοκίνητο έχει πλάτος 1878 mm, μήκος 4352 mm και 1332 mm ύψος, με το μεταξόνιο να βρίσκεται στα 2646 mm. Τα ελαστικά είναι 245/35 - R20 εμπρός και 285/35 - R20 πίσω, ενώ τα μυώδη πίσω φτερά δημιουργούν μια ισχυρή και δυναμική προσωπικότητα, που δεν επηρεάζει όμως αρνητικά τη συνολική κομψότητα των γραμμών του αυτοκινήτου. Η 8c Competizione είναι ταυτόχρονα κομψή και επιθετική, όμορφη και τεχνολογικά κορυφαία, αξιοποιώντας όλη την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει το ιταλικό γκρουπ από την εμπλοκή του στη Formula 1. Η πραγματική αίσθηση Alfa Romeo φαίνεται κάτω από το καπό. Κινητήρια μονάδα της 8C Competizione είναι ένας V8 κινητήρας 4,7 λίτρων που συνδυάζεται με ένα 6τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο. Η κινητήρια αυτή μονάδα παράγει ισχύ 450 ίππων στις 7000 στροφές, προσφέροντας έτσι μια αναλογία 3,5 κιλών/ίππο, που χαρίζει στο οπισθοκίνητο αυτοκίνητο κορυφαίες επιδόσεις. Ο κινητήρας αυτός δεν προσφέρει μόνο τεράστια και απόλυτη ισορροπία μεταξύ ισχύος και ροπής (47,9 kgm στις 4750 στροφές), αλλά έχει επίσης μεταξένια λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, κάνοντας το αυτοκίνητο το ίδιο ευκολοδήγητο και αποτελεσματικό τόσο στην καθημερινή χρήση, όσο και στην οριακή οδήγηση σ' έναν αγώνα! H 8c Competizione συνδυάζει αυτές τις εξαιρετικές επιδόσεις με έναν εκπληκτικό έλεγχο στο δρόμο, μια συμπεριφορά άψογη σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα, χάρη στις ειδικά μελετημένες αναρτήσεις με τα διπλά ψαλίδια τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα. Η κατανομή βάρους εμπρός-πίσω (49%-51%) πλησιάζει το ιδανικό, συμβάλλοντας κι αυτή στην εξαιρετική ισορροπία και σταθερότητα του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, το εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα του αυτοκινήτου, το πλαίσιο του οποίου είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής και οι εξωτερικές επιφάνειες από ανθρακονήματα, ενισχύει την ακρίβεια της οδικής συμπεριφοράς και εξασφαλίζει τη συγκράτηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Χωρητικότητα (κ.εκ.): 4691 Κύλινδροι/διάταξη: V8 σε γωνία 90° Iσχύς (ίπποι): 450 Σ.α.λ.: 7000 Ροπή (kgm): 47,9 Σ.α.λ.: 4750 ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ΑΝΑΡΤΗΣΗ Εμπρός: Διπλά ψαλίδια Πίσω: Διπλά ψαλίδια ΦΡΕΝΑ Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι 360 mm Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι 330 mm ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm): 4278x1900x1250 Μεταξόνιο (mm): 2595 Bάρος (Kg): 1500 ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ωρα): 292 Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (sec): 4,2 Επιτάχυνση 0-1000 μ. (sec): 22,5