CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Μπορεί η τεχνολογία να αμβλύνει τα προβλήματα νεότητας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων; 22/10

  • img

Αξεπέραστες προκλήσεις οι οποίες εκτός του ότι πρέπει να ξεπεραστούν πρέπει να αποδείξουν στους υποψήφιους αγοραστές ότι μπορούν να τολμήσουν την αγορά τους.

Σε μια συγχρονισμένη προσπάθεια εξηλεκτρισμού της αυτοκίνησης ως «το επόμενο μεγάλο πράγμα» της αυτοκινητοβιομηχανίας, (ίσως η αυτόνομη οδήγηση να πρέπει να περιμένει λίγο) οι δύο από τους τρεις κορυφαίους, premium κατασκευαστές αυτοκινήτων Audi και Mercedes παρουσίασαν με διαφορά λίγων ημερών τα πρώτα τους αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα, τα e-tron και EQC αντίστοιχα.

Βασισμένα σε μεγάλες πλατφόρμες, έχοντας το look εντυπωσιακών SUV έπρεπε να φέρουν κοντά δύο διαφορετικούς κόσμους: Αυτόν της αποδοτικότητας και των early adopters της αυτοκίνησης με τις EV αλλά και τις ψηφιακές ικανότητές τους. Kαι από την άλλη την παραδοσιακή εμφάνιση των μαρκών και μαζί να κουβαλούν το –ούτως ή άλλως- μεγάλο βάρος των μπαταριών τους και επιπρόσθετα τη μάζα του χάλυβα και όλων των υπολοίπων συμβατικών εξαρτημάτων που φέρνουν νούμερα πέριξ των 2,5 τόνων.

Η τεχνολογία θα αμβλύνει τα προβλήματα, θα φέρει σε ανταγωνιστικό επίπεδο τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα τα καταστήσει ικανά να κινούνται γρήγορα, «πράσινα» και οικονομικά»

Πως λοιπόν να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο που να φέρνει το μέλλον πιο κοντά αλλά συνάμα να μην προκαλεί σοκ με μια άλλη, διαφορετική -μη εταιρική- ταυτότητα; Πώς να εξοικονομήσεις βάρος χρησιμοποιώντας παραδοσιακά υλικά και συνάμα να πρέπει να πετύχεις χαμηλό βάρος και αυτονομίες ταυτόσημες –ή και καλύτερες- από αυτές ενός συμβατικού αυτοκινήτου με ΜΕΚ; Αξεπέραστες προκλήσεις οι οποίες εκτός του ότι πρέπει να ξεπεραστούν πρέπει να αποδείξουν στους υποψήφιους αγοραστές ότι μπορούν να τολμήσουν την αγορά τους. Για την ώρα τα πράγματα είναι δύσκολα μιας και έρευνες καταδεικνύουν ότι υπάρχει ακόμη μια κάποια δυσπιστία, μια στάση αναμονής από πλευράς οδηγών για τα πραγματικά οφέλη των μοντέλων EV. Όμως όπως πάντα συμβαίνει στον σύγχρονο κόσμο, τελικά η τεχνολογία θα αμβλύνει τα προβλήματα, θα φέρει σε ανταγωνιστικό επίπεδο τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα θα τα καταστήσει ικανά να κινούνται γρήγορα, «πράσινα» και οικονομικά, να φορτίζουν γρήγορα και να είναι ελαφριά και αποδοτικά και εν τέλει θα βρουν τη θέση τους στον κόσμο της αυτοκίνησης.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 12/11

    Αυτοκίνηση-ΕΚΟ 2018: Με μια δημοσιογραφική ματιά

    Η φετινή Έκθεση αυτοκινήτου 'Αυτοκίνηση ΕΚΟ 2018', είναι μια καλή έκθεση. Μπορεί οι εποχές που ένα μεγάλο γεγονός της εγχώριας αυτοκίνησης έμπαινε στο Διεθνές καλεντάρι εκθέσεων να έχει παρέλθει (ελπίζουμε για την ώρα) όμως δεν παύει να θυμίζει κάτι 'από τα...

  • 6/11

    Όχι άλλο κάρβουνο... Κυριολεκτικά!

    Ζούμε μια εποχή ιδιαίτερη. Η τεχνολογία καλπάζει με γεωμετρική πρόοδο, νέες προκλήσεις είναι μπροστά μας, οι συσχετισμοί αλλάζουν αλλά πάντα το οικοσύστημα της αυτοκίνησης θα έχει τον τρόπο να αυτοδιορθώνεται ή και να νουθετείται.

  • 22/10

    Μπορεί η τεχνολογία να αμβλύνει τα προβλήματα νεότητας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων;

    Αξεπέραστες προκλήσεις οι οποίες εκτός του ότι πρέπει να ξεπεραστούν πρέπει να αποδείξουν στους υποψήφιους αγοραστές ότι μπορούν να τολμήσουν την αγορά τους.

  • 4/10

    Έρχεται το τέλος των Εκθέσεων Αυτοκινήτου;

    Αυτές τις ημέρες γίνεται η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού 2018. Σημείο αναφοράς για πολλούς, σημείο συνάντησης για άλλους, μια από τις σημαντικές στιγμές για τις εταιρίες να δείξουν τα πλάνα τους, τα νέα τους μοντέλα και να τραβήξουν τα φώτα της δημοσιότητας.

  • 24/4

    Αναζητώντας προορισμό για το μέλλον της "Αυτοκίνησης"

    Με γοργά βήματα από ό,τι διαφαίνεται πλέον οδεύουμε προς τη νέα εποχή των μαζικών μετακινήσεων που δε θα λέγεται 'Αυτοκίνηση' αλλά 'Κινητικότητα'.

  • 10/3

    Οι οδηγοί που αντιστέκονται

    Είναι γεγονός: Η τάση της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας ορίζεται πλέον από τις 'πράσινες' τεχνολογίες, από τις εναλλακτικές μορφές αυτοκίνησης και μετακίνησης και από την γενικότερη αίσθηση ότι στα χρόνια που θα έρθουν το αυτοκίνητο θα είναι περισσότερο ένα...

  • 15/2

    Όταν τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα

    Πόσο μακριά είμαστε από τη μέρα που θα μπορούμε να στηρίξουμε συνανθρώπους μας με 'ειδικά χαρίσματα' να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα; O Austin Riley ζει το δικό του όνειρο.

  • 17/1

    Microchips/Megatrends

    Πόσο η τεχνολογία μπορεί να αλλοιώσει το χαρακτήρα της διαδικασίας της οδήγησης; Μήπως η έννοια της "οδηγικής απόλαυσης" ετοιμάζεται να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας;

  • 3/1

    Αγοράζοντας με σύνεση το νέο σας αυτοκίνητο

    Στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής βρίσκεται υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων μεγάλης εισαγωγικής εταιρίας και συζητάμε επί ώρα για ένα και μοναδικό θέμα: με τι κριτήρια επιλέγει ο κόσμος γενικότερα το νέο του αυτοκίνητο. Ε, λοιπόν τον άκουγα και κατά βάθος του έδινα...

  • 27/12/2017

    Τέλη δίχως τέλος

    Και να, λίγο πριν τις γιορτές μια νέα πρόταση -που μεταξύ μας δεν είναι τόσο νέα- που αφορά σε μια ακόμη επιβάρυνση για το αυτοκίνητο είδε το φως της δημοσιότητας.

  • 20/12/2017

    Και μαζί και μόνοι

    Παλιός, καλός μου φίλος με τη 'μούρλα' του χαϊεντά (είναι η συνομοταξία συνανθρώπων μας που έχουν το μικρόβιο της απόλυτης ακουστικής πιστότητας σε μηχανήματα ήχου και ηχογραφήσεις) μου ανέφερε με κάποια μελαγχολία ότι σε πρόσφατη hi-end έκθεση ήχου το μηχάνημα που...