Ferrari: Ετοιμάζει τον πιο δυνατό V12 κινητήρα στην ιστορία της με πάνω από 830 ίππους!


Μέχρι στιγμής ο ισχυρότερος κινητήρας που προέρχεται από το Maranello, είναι ο 12κύλινδρος της Ferrari 812 Competizione, όμως σύντομα στο μέλλον αυτό θα αλλάξει.

  • 19/5/2021

Με ισχύ 830 ίππους και 692 Nm ροπής, αυτή τη στιγμή, η Ferrari 812 Competizione, είναι το ισχυρότερο ιταλικό μοντέλο με σήμα το αλογάκι. Ο 12κύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας των 6,5 λίτρων, που προέρχεται από την LaFerrari, αποδίδει ακόμη μεγαλύτερη ιπποδύναμη από την Superfast που και αντικαθιστά.

Όμως από ότι φαίνεται, η Ferrari δεν έχει τελειώσει με την «περιποίηση» που προσφέρει στο συγκεκριμένο κινητήρα, αφού μπορεί να αποδώσει ακόμα περισσότερο. Σύμφωνα με το Autocar, ο υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος της εταιρείας, Michael Leiters, ανακοίνωσε πως εργάζονται πάνω σε ένα πιο ισχυρό 12κύλινδρο μοτέρ, χωρίς να αποκαλύψει ωστόσο, για ποιο μοντέλο προορίζεται.

Ποιό μοντέλο θα μπορούσε να εξοπλιστεί με αυτόν τον κινητήρα; Ας εξετάσουμε τις υποψηφιότητες. Η πρώτη περίπτωση αφορά τον αντικαταστάτη της LaFerrari, που αναμένεται τα επόμενα χρόνια. Θα μπορούσε να συνδυαστεί με κάποιου είδους ηλεκτροκίνηση, αλλά όχι κάτι σε plug-in hybrid, διότι θα προσέθετε πολύ βάρος.

Ο επικεφαλής του marketing της Ferrari ανέφερε κάποια στιγμή ότι ο καινούργιος V12 θα πρέπει να τοποθετηθεί σε κάποια έκδοση μοντέλου που θα βλέπουμε στο δρόμο και να μην είναι μόνο για την πίστα.

Η Purosangue (το πρώτο SUV στην ιστορία της Ferrari) ίσως να εφοδιαζόταν με τον ισχυρό V12 κινητήρα, αλλά αυτό δεν θα φαινόταν κάπως περίεργο για τα υπόλοιπα παραδοσιακά σπορ αυτοκίνητα της εταιρείας;

Επομένως τι μένει; Ενδεχομένως κάποια super special edition στα πρότυπα των speedsters Monza SP1 και SP2. Έτσι κι αλλιώς όταν πρωτοπαρουσιάστηκε στο κοινό, αυτό το καυτό δίδυμο, στην έκθεση του Παρισιού το 2018, φορούσε την ισχυρότερη εκδοχή του V12 με 810 ίππους.

Τα πάντα μελετώνται. Το σίγουρο είναι, πως παρά τις αυστηρότερες προδιαγραφές για τις εκπομπές ρύπων, ο 12κύλινδρος κινητήρας έχει πολύ μέλλον. Αν και δεν βλέπουμε να «γλιτώνει» κάποιον εξηλεκτρισμό για να παραμείνει ζωντανός.