Ford Puma: H υβριδική επανάσταση των crossovers


MΕ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ, ΣΥΜΠΑΓΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΜΟ ΟΔΗΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ, ΤΟ FORD PUMA ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΥΧΑΙΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΩΝ CROSSOVERS.

  • 17/7/2020

Βασισμένο στο επιτυχημένο Fiesta, το Ford Puma ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή με την εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση του, η οποία αντιπροσωπεύει το επόμενο κεφάλαιο στην ανθρωποκεντρική σχεδιαστική φιλοσοφία της μπλε οβάλ φίρμας.

Οι χαρακτηριστικοί εμπρός προβολείς συνδυάζονται με γοητευτικές, σπορτίφ και αεροδυναμικές γραμμές και στις δύο εξοπλιστικές εκδόσεις ST-Line και Titanium X.

Το εσωτερικό θέτει νέα στάνταρ ποιότητας, διασυνδεσιμότητας και εργονομίας προσφέροντας έναν εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.

Την ίδια στιγμή, οι συμπαγείς αναλογίες τού crossover αμαξώματος και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος αυξάνουν την ευελιξία και την ικανότητα κίνησης, αλλά και την πρακτικότητα, καθώς οι δυναμικές του γραμμές συνδυάζονται με εξαιρετική χρηστικότητα και ευελιξία στο χώρο φόρτωσης.

Με πραγματικά μεγάλους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, το νέο Ford Puma διαθέτει, μεταξύ άλλων, τον μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης στην κατηγορία (456 λίτρα), σε συνδυασμό με τον καινοτόμο αποθηκευτικό χώρο MegaBox.

Ford EcoBoost Hybrid

Πέρα, όμως, από τις εξαιρετικά πρακτικές λύσεις και την υψηλή αισθητική, το νέο Ford Puma εγκαινιάζει την υβριδική εποχή Ford EcoBoost Hybrid, η οποία βελτιστοποιεί την απόδοση και προσφέρει σπορ επιδόσεις και άμεση απόκριση με απόδοση 125 και 155 ίππους.

Μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια ισχύος 11,5 kW επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt.

Το σύστημα λειτουργεί, επίσης, ως μοτέρ, έχοντας συνεχή συνεργασία με τον turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost της Ford, ο οποίος για πρώτη φορά ενσωματώνει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και περιορισμό των εκπομπών CO2.

Το σύστημα χρησιμοποιεί την αποθηκευμένη ενέργεια, είτε για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα, και κατ’ επέκταση την κατανάλωση καυσίμου, είτε για να ενισχύσει τη συνολική διαθέσιμη ροπή του κινητήριου συνόλου προς όφελος των επιδόσεων και μέσω 5 διαφορετικών προφίλ οδήγησης.

Το νέο Ford Puma, από την άλλη, φροντίζει για την ασφάλειά σας, καθώς χρησιμοποιεί 12 αισθητήρες υπερήχων, τρία ραντάρ και δύο κάμερες τοποθετημένα γύρω από το αυτοκίνητο για την υποστήριξη του «μπουκέτου» τεχνολογιών Ford Co-Pilot 360 που βελτιώνουν τα επίπεδα προστασίας των επιβατών, την οδική συμπεριφορά, αλλά και τη διαδικασία στάθμευσης.

 Στις φιλικές προς τον χρήστη τεχνολογίες περιλαμβάνονται, ακόμα, το Adaptive Cruise Control με Stop & Go, το νέο Local Hazard Information, η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3”.

Το Ford Puma διατίθεται στην ελληνική αγορά έναντι 19.499 ευρώ και το προνομιακό χρηματοδοτικό πρόγραμμα Hybrid Bonus, το οποίο προβλέπει ετήσιο επιτόκιο 3,48%, αποπληρωμή σε έως 48 μήνες, 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, δωρέαν το πρώτο service και περίοδο χάριτος 3 μηνών.