Γιατί το Tata Altroz είναι η χρυσή-ευρωπαϊκή ευκαιρία των Ινδών;


Η ινδική Tata εξακολουθεί να φλερτάρει με την ιδέα μιας διεθνούς καριέρας των επιβατικών μοντέλων της και το εξαιρετικό Altroz αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία για να υλοποιήσει τα φιλόδοξα σχέδιά της.

  • 6/10/2020

Για όσους δεν το γνωρίζουν ή δεν θα μπορούσαν να το φανταστούν, η Ινδία αποτελεί μια ανερχόμενη υπερδύναμη της παγκόσμιας οικονομίας και ένας από τους βασικούς στόχους των βιομηχανικών κολοσσών που διεκδικούν ηγετική θέση σε μια αγορά που αναπτύσσεται με καταιγιστικούς ρυθμούς.

Από τη νέα… Κίνα, λοιπόν, της υφηλίου, δεν θα μπορούσε να λείπει μια αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία θα αποτελούσε το «όχημα» της ανάπτυξης και της θεαματικής αναβάθμισης του βιοτικού επιπέδου των κατοίκων της.

Αυτό τουλάχιστον ήταν το όραμα του Ratan Tata, το οποίο οδήγησε στη δημιουργία του Nano, ενός αυτοκινήτου που θα μπορούσε να αποκτήσει οποιοσδήποτε στην Ινδία παίρνοντας τη θέση των δύσμοιρων δίκυκλων και προσφέροντας ασφαλείς και άνετες μετακινήσεις.

Το όνειρο του Ratan Tata έγινε πραγματικότητα, ωστόσο, δεν κατάφερε να βγει εκτός των συνόρων και να οικειοποιηθεί και από άλλες, σαφώς πιο ώριμες και ανταγωνιστικές αγορές.

Η Tata εστίασε την προσοχή της στο εσωτερικό της χώρας, αφήνοντας στην άκρη το ενδεχόμενο να ακολουθήσει μια διεθνή καριέρα.

Η αλήθεια είναι ότι ελάχιστες από τις επιβατικές προτάσεις της θα μπορούσαν να διεκδικήσουν μια θέση στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα.

Αυτό, βέβαια, είναι κάτι που μπορεί να αλλάξει από τη μία στιγμή στην άλλη και όπως όλα δείχνουν αυτή η… στιγμή δεν αργεί.  

Το νέο στοίχημα της Tata ακούει στο όνομα Altroz και πρόκειται για ένα αστικών διαστάσεων hatchback το οποίο δεν στέκεται μόνον στον σύγχρονο-ευρωπαϊκό σχεδιασμό του αλλά ενισχύει και τις τεχνικές προδιαγραφές του με κινητήρια σύνολα ικανά να του εξασφαλίσουν μια διεθνή εμπορική πορεία.

Πολύ σύντομα, λοιπόν, το Tata Altroz πρόκειται να αποκτήσει ένα υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,2 λίτρου, ο οποίος θα αποδίδει 110 ίππους και 140 Nm ροπής.

Ο εν λόγω κινητήρας θα συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, ωστόσο, εναλλακτικά θα μπορεί κανείς να επιλέξει και μια μονάδα διπλού συμπλέκτη.

Σε ό,τι αφορά στην τιμή της υπερτροφοδοτούμενης έκδοση του Tata Altroz, αυτή θα ξεκινά στην Ινδία κάτω από το ψυχολογικό όριο των 10.000 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η βασική έκδοση του αυτοκινήτου ξεκινά στην Ινδία από τα 6.288 ευρώ, έχοντας ήδη κερδίσει μια θέση μέσα στην πρώτη δεκάδα των hatchbacks της τοπικής αγοράς.

Τέλος, να θυμίσουμε ότι η Tata είχει επιλέξει -όχι τυχαία- τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης για την παγκόσμια πρεμιέρα της ηλεκτρικής εκδοχής του Altroz, χωρίς ωστόσο να υπάρξει η ανάλογη συνέχεια.