Η απίστευτη δήλωση του Carlos Tavares για την τιμή της Alfa Romeo Milano


Δείτε την απάντηση που έδωσε ο CEO της Stellantis όταν κλήθηκε να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους η Alfa Romeo Milano δε θα κατασκευάζεται στην Ιταλία.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: STELLANTIS
  • 11/4/2024

Η Alfa Romeo παρουσίασε το απόγευμα της Τετάρτης (10/4) την Milano, το μοντέλο με το οποίο επιστρέφει στην κατηγορία των συμπαγών οχημάτων. Το ολοκαίνουριο B-SUV δεν είναι μόνο το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της φίρμας, αλλά και το μοναδικό που δε θα κατασκευάζεται στην Ιταλία.

Η παραγωγή της Milano θα πραγματοποιηθεί στο Tychy της Πολωνίας, μαζί με τα FIAT 600 και Jeep Avenger, καθώς αποτελεί, επίσης, το παρθενικό μοντέλο της ιταλικής φίρμας που δε βασίζεται σε δική της πλατφόρμα, αλλά στην e-CMP2 (STLA Small) της Stellantis.

Αν και πρόσφατα ο Carlos Tavares ήρθε σε κόντρα με την ιταλική κυβέρνηση και τα συνδικάτα εργαζομένων για τις επιδοτήσεις των EV και τον όγκο παραγωγής οχημάτων στην Ιταλία, αιτιολόγησε την επιλογή της φίρμας για το εργοστάσιο της Πολωνίας.

«Αν η Milano κατασκευαζόταν στην Ιταλία, τότε η αρχική τιμή της θα ήταν 40.000 ευρώ και όχι 30.000 ευρώ, περιορίζοντας τις προοπτικές της στην αγορά», επεσήμανε ο CEO της Stellantis, σύμφωνα με δημοσίευμα του Automotive News Europe. Η τοποθέτησή του έγινε σε συζήτηση που είχε με δημοσιογράφους στο Μιλάνο, στο πλαίσιο της εκδήλωσης των «αποκαλυπτηρίων» του μοντέλου.

Με βάση την ανακοίνωση στην παρουσίαση του B-SUV, στην ιταλική αγορά η τιμή της υβριδικής παραλλαγής της έκδοσης Speciale, με την οποία θα αρχίσει το λανσάρισμα, θα ξεκινά από 29.900 €, ενώ της αντίστοιχης ηλεκτρικής από 39.500 €.

Ο Tavares επιβεβαίωσε αυτό που ήταν ήδη γνωστό σε επίπεδο ρεπορτάζ, ότι τόσο η νέα Stelvio, που αναμένεται το 2025, όσο και η καινούρια Giulia, που θα παρουσιαστεί το 2026, θα συνεχίσουν να βγαίνουν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου του Cassino, στην κεντρική Ιταλία.

Ήδη η Stellantis έχει γνωστοποιήσει ότι θα επενδύσει περίπου 100 εκατ. ευρώ στη συγκεκριμένη εγκατάσταση, προκειμένου να τοποθετηθεί η νέα πλατφόρμα STLA Large για την ευρωπαϊκή παραγωγή ηλεκτρικών, υβριδικών και αμιγώς θερμικών μοντέλων στο D και στο E segment.

Σύμφωνα με τον Tavares, η Alfa Romeo είχε λειτουργικά κέρδη περίπου 500 εκατ. ευρώ το 2023. Επιπλέον, από τη στιγμή που τα τελευταία χρόνια έχει επιστρέψει σε κερδοφορία, η Stellantis απέρριψε πρόσφατη πρόταση που της έγινε για πώληση της ιταλικής φίρμας, .

Πηγή: Automotive News Europe

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Test Drive: Alfa Romeo Stelvio 2.2d Q4 - Δοκιμάζουμε το δυνατό και απολαυστικό SUV

Alfa Romeo: Σε δίλημμα για παρουσίαση SUV τύπου Purosangue ή ενός compact hatchback

Alfa Romeo 33 Stradale: Όταν το όνειρο... ξαναγίνεται πραγματικότητα (video-photos)