Η Audi εξηλεκτρίζει τα RS μοντέλα της με ένα μεγάλο "αλλά"


Η απόφαση για την ηλεκτρική υποβοήθηση της σειρά RS είναι ειλημμένη ωστόσο στέλεχος της εταιρείας ξεκαθάρισε πως δεν θα χρησιμοποιηθούν τετρακύλινδρα μοτέρ, "δείχνοντας" με τις δηλώσεις του τη Mercedes-AMG C 63.

  • 29/9/2022

Κάθε μήνας που περνάει φέρνει τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όλο και πιο κοντά στον εξηλεκτρισμό του στόλου τους και από αυτή τη νέα πραγματικότητα δεν ξεφεύγουν ούτε οι sport σειρές. Μόλις πριν από λίγες ημέρες η Mercerdes-AMG παρουσίασε τη νέα C 63 S E Performance η οποία απέκτησε ηλεκτρική υποβοήθηση αλλά και ένα μοτέρ των 2,0 lt. για το οποίο οι Γερμανοί υπερηφανεύονται ότι είναι το πιο δυνατό 4κυλινδρο σύνολο στον κόσμο.

Αυτός ήταν ένας τρόπος να χρυσώσουν το χάπι και να... απαλύνουν τον πόνο όλων αυτών που ένιωσαν νοσταλγία για το ατμοσφαιρικό V8 του παρελθόντος. Την ίδια στιγμή η Audi εμφανίζεται έτοιμη να περπατήσει και αυτή στο ίδιο υβριδικό "μονοπάτι" για την RS γκάμα της, ωστόσο τα δεδομένα δείχνουν να είναι λίγο διαφορετικά.

Αυτό προκύπτει μέσα από τις δηλώσεις του επικεφαλής του τμήματος Marketing για την Audi Sport στο Cnet, Constantin Dressler, όπου ξεκαθάρισε ότι το μέλλον του τμήματος είναι ξεκάθαρα υβριδικό αλλά δεν πρόκειται να δούμε τετρακύλινδρα σύνολα σε κάποιο RS μοντέλο.

Αυτό φυσικά ήταν... μπηχτή για την C 63 S E Performance η οποία συνδυάζει το 4κύλινδρο μοτέρ Μ139 με έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα και συνδυαστικά η δύναμη φτάνει τους 680 PS με 1.020 Nm ροπής.

Κάνοντας μια γρήγορη αναζήτηση στα μοντέλα που αναπτύσσει αυτή την περίοδο η Audi θα δούμε ότι οι πιθανότητες δείχνουν ότι το πρώτο sport μοντέλο που θα συνδυαστεί με υβριδική τεχνολογία θα είναι το RS Q5, χωρίς ωστόσο να υπάρχουν περισσότερα δεδομένα την παρούσα φάση. Όπως και να έχει η ξεκάθαρη τοποθέτηση του Dressler ίσως να ήταν αυτό που περίμεναν οι fans των RS μοντέλων της Audi.