Honda Civic Type R: νέο ρεκόρ γύρου στη Suzuka


Με τη νεότερη και πιο απόλυτη από ποτέ δημιουργία της, Civic Type R Limited Edition, η Honda κατάφερε να θέσει ένα νέο ρεκόρ για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο στην πίστα της Suzuka.

  • Μιχάλης Κατωπόδης
  • 12/7/2020

To circuit της Suzuka είναι διάσημο για τα γρήγορα chicanes του αλλά και τις απαιτητικές στροφές. Το μήκος του είναι 5,8 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 1,2 αφορούν τη μεγάλη ευθεία στο πίσω μέρος της πίστας, εκεί που τα μονοθέσια της F1 βλέπουν μερικές από τις υψηλότερες ταχύτητες του πρωταθλήματος. Η Suzuka, επίσης, βρίσκεται στην Ιαπωνία και αποτελεί την κατεξοχήν πίστα δοκιμών της Honda, γεγονός που διευκολύνει την εταιρία να ξεκινήσει μία νέα αντεπίθεση με το μικρό της πύραυλο.

Το Civic Type R Limited Edition αποτελεί μία παραλλαγή του κανονικού Civic Type R, με μειωμένο βάρος, επανασχεδιασμένες αναρτήσεις και σύστημα διεύθυνσης, καθώς επίσης ένα πολύ πιο «άδειο» εσωτερικό, που περιστρέφεται γύρω από τον οδηγό. Με αυτή τη διαμόρφωση, οι άνθρωποι της Honda κατάφεραν να σταματήσουν τα χρονόμετρα στο 2:23:993, καταρρίπτοντας το ρεκόρ γύρου για προσθιοκίνητο αυτοκίνητο στη Suzuka.

Ο Hideki Kakinuma, Project Leader του Civic Type R δήλωσε σχετικά, «Το Type R Limited Edition αντικατοπτρίζει την αφοσίωση της Honda στη βελτιστοποίηση της αίσθησης και της οδηγικής απόλαυσης του Type R ως σπορ αυτοκίνητο και υπερβαίνει τις προσδοκίες των πελατών μας. Η ομάδα των μηχανικών και εγώ αγκαλιάσαμε ένα αγωνιστικό πνεύμα που έχει περάσει για γενιές, και αυτό το έντονο πάθος οδηγεί την εξέλιξη του Civic Type R για να γίνει το ιδανικό σπορ αυτοκίνητο».

Αναφορικά με την εμπορική του διάθεση, το Type R Limited Edition θα παραχθεί σε μόλις 100 αντίτυπα για όλη την Ευρώπη. Όλα τους θα φοράνε σφυρήλατες ζάντες 20 ιντσών της BBS και ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2, τα οποία αποτελούν ό,τι πιο κοντινό σε αγωνιστικά ελαστικά. Όσο για τον κινητήρα, παραμένει ο δίλιτρος turbo VTEC, με 320 ίππους και 400 Nm, ο οποίος εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 σε 5,7 δευτερόλεπτα.