Κορυφαίες διακρίσεις για τους κινητήρες της Ford


Ο 1.0 EcoBoost της Ford κέρδισε το 8ο Όσκαρ Κινητήρα μέσα σε 4 Χρόνια, ο 3κύλινδρος ήταν Νο 1 στην Κατηγορία του στο θεσμό του Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς.

  • 22/6/2015

Ένας μικρός βενζινοκινητήρας και αγαπημένος των Ευρωπαίων οδηγών, λόγω της εξαιρετικής οικονομίας και των εντυπωσιακών επιδόσεων, κέρδισε μία όγδοη διάκριση σε διάστημα τεσσάρων χρόνων στα βραβεία του Διεθνούς Κινητήρα της Χρονιάς 2015.

Για τέταρτη συνεχή χρονιά, ο Ford 1.0-litre EcoBoost ονομάστηκε ‘Καλύτερος Κινητήρας Κάτω Του 1.0L.’ Μία επιτροπή 87 δημοσιογράφων του αυτοκινήτου από 35 χώρες εντυπωσιάστηκε με την οδηγησιμότητα, τις επιδόσεις, την οικονομία, την αθόρυβη λειτουργία και την τεχνολογία και τον έστεψε νικητή στην κατηγορία του. Πέρσι, ο 1.0 EcoBoost πέτυχε κάτι πρωτοφανές αφού ήταν ο πρώτος κινητήρας που αναδείχτηκε γενικός νικητής του τίτλου Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς επί τρεις συνεχείς χρονιές, και το 2012 ονομάστηκε ‘Καλύτερος Νέος Κινητήρας.’

Δέκα μοντέλα στην Ευρώπη μπορούν να εφοδιάζονται με τον κινητήρα 1.0 EcoBoost. Το ένα στα πέντε νέα οχήματα Ford που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2014 εφοδιάζονταν με το νέο χιλιάρη, ανάμεσά τους τα δύο στα πέντε Fiesta. Η Ford εξετάζει επίσης μία νέα, καινοτόμο προσέγγιση απενεργοποίησης κυλίνδρων που θα μπορούσε να επιφέρει περαιτέρω βελτιώσεις κατανάλωσης.

«Ο1.0EcoBoost άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού για τους μικρούς βενζινοκινητήρες και είμαστε περήφανοι που παραμένει ο καλύτερος στην κατηγορία του παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό» δήλωσε ο Joe Bakaj, vice president, Product Development της Ford Ευρώπης. «Το πνεύμα καινοτομίας που μας βοήθησε να δημιουργήσουμε αυτό τον κινητήρα είναι ζωντανό και θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε νέους κινητήρες».

Η Ford συνεργάζεται με την ομάδα μηχανικών του Schaeffler Group στη δοκιμή ενός νέου βολάν διπλής μάζας που επιτρέπει την ενεργοποίηση των κυλίνδρων σε μεγαλύτερο εύρος στροφών και φορτίων του κινητήρα, βοηθώντας στην ελαχιστοποίηση θορύβων, κραδασμών και τριγμών. Δοκιμές στο δρόμο με ένα λειτουργικό πρωτότυπο στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας στο Άαχεν (Γερμανία) έδειξαν περαιτέρω βελτιώσεις της απόδοσης μέχρι 6%.

«Ακόμα και ένας πολύ δυναμικός εκπρόσωπος της φιλοσοφίας downsizing όπωςο 1.0 EcoBoost, θα μπορούσε να πετύχει σημαντική μείωση της κατανάλωσης αξιοποιώντας την απενεργοποίηση των κυλίνδρων» δήλωσε ο Carsten Weber, advanced powertrain manager της Ford Ευρώπης. «Κορυφαία προτεραιότητα στην εξέλιξη νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης για χρήση σε αυτοκίνητο είναι η συνεχής μείωση της κατανάλωσης».