Ο αντικαταστάτης της Bentley Mulsanne ίσως είναι SUV!


ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ «ΑΠΛΟ ΛΑΟ», ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΝ ΤΗΝ BENTLEY ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ ΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ SEDAN ΑΛΛΑ ΕΝΑ SUV, ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ.

  • 7/4/2020

Για την ακρίβεια, μία τέτοια κίνηση μπορεί να χαρακτηριστεί παράτολμη, αφού παραδοσιακά τέτοιου είδους μοντέλα είναι τριών όγκων. Μπορεί όμως και να κάνει τη διαφορά. Να σπάσει ένα κατεστημένο δεκαετιών και να οδηγήσει σε μία σημαντική αύξηση των πωλήσεων. Σκεφτείτε απλά το ρίσκο που πήρε η Porsche, μία κατ’ εξοχήν εταιρία σπορ αυτοκινήτων, όταν παρουσίασε την Cayenne. Eε, εδώ τα πράγματα ίσως και να είναι λίγο πιο εύκολα, αφού η Bentayga, το SUV της Bentley, ανήλθε πέρυσι στο 47% των συνολικών πωλήσεων της φίρμας.

Η πηγή αυτής της είδησης προκύπτει από μία δήλωση του Adrian Hallmark, CEO της εταιρίας. «Η φιλοδοξία μας είναι να καλύψουμε το κενό στην κατηγορία τιμής της Mulsanne. Αυτό δεν μπορεί να είναι ένα σπορ αυτοκίνητο, γιατί δεν κατασκευάζουμε σπορ αυτοκίνητα. Η σαφής ένδειξη είναι ότι οι αγοραστές αυτοκινήτων πολυτελείας βλέπουν τα SUV σαφώς πιο ελκυστικά και εξετάζουμε αυτό το ενδεχόμενο. Μπορώ σίγουρα να δω θέσεις για περισσότερα παράγωγα της Bentayga και άλλες ευκαιρίες στην κατηγορία των SUV».

Ένας ακόμη λόγος για να στραφεί η Bentley προς αυτή την κατεύθυνση έχει να κάνει με τις προδιαγραφές ρύπων. Το κόστος εξέλιξης ενός τέτοιου μοντέλου, με όλη την πολυτέλεια και την τεχνολογία που θα φέρει, κάθε άλλο παρά είναι ασήμαντο. Ως εκ τούτου, θα πρέπει, όσο το δυνατό, να είναι δεδομένη η εμπορική επιτυχία του. Πουλώντας μόλις 400-600 μονάδες ανά έτος, παρά την υψηλή τιμή, δεν υπάρχει προοπτική. Ένα μοντέλο μεγαλύτερο σε όγκο και με ανώτερη ποιότητα και προδιαγραφές από τη Bentayga, θα ήταν πιθανά πιο εύκολο να πουλήσει, από ότι ένα ακόμα sedan.