Porsche Online Sales: To πείραμα είχε επιτυχία!


H Porsche είχε δοκιμάσει πιλοτικά ένα πρόγραμμα ψηφιακών πωλήσεων στην Γερμανία, το οποίο τώρα επεκτείνει και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: PORSCHE
  • 17/12/2020

Το πρόγραμμα ψηφιακών πωλήσεων της Porsche είχε μια ικανοποιητική πορεία στην γερμανική αγορά ώστε οι ιθύνοντες της εταιρίας να προχωρήσουν στην διεύρυνση της συγκεκριμένης υπηρεσίας και σε άλλες οκτώ χώρες. Συγκεκριμένα, στις αγορές της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, της Ελβετίας, της Ιταλίας, της Γαλλίας, της Πολωνίας, της Εσθονίας και της Σλοβενίας.

Σε αυτές τις χώρες τα επίσημα σημεία πώλησης και οι dealers προσφέρουν υπηρεσίες μέσα από την ψηφιακή τους πλατφόρμα, τόσο για καινούργια όσο και για μεταχειρισμένα μοντέλα. Βραχυπρόθεσμα η Porsche θα προχωρήσει στην ένταξη όλων των προϊόντων και των υπηρεσιών της σε αυτή την πλατφόρμα.

Ο πελάτης αυτό που έχει να κάνει είναι να διαμορφώσει το μοντέλο που επιθυμεί και στη συνέχεια να ακολουθήσει τα βήματα προς την αγορά και μέχρι το τελικό στάδιο που είναι η παράδοση του αυτοκινήτου στο σπίτι του. Σύμφωνα με την Porsche, το 40% των διαδικτυακών αγοραστών από την Ιταλία είναι νέοι πελάτες, ενώ στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα το ποσοστό αυτό είναι στο 90%. Όσο για το μοντέλο που προτιμούν οι Ιταλοί, αυτό δεν είναι άλλο από την εμβληματική 911.

«Τα νούμερα των πωλήσεων και τα θετικά σχόλια από τους πελάτες μας, αλλά και από τους αντιπροσώπους μας, είναι απόδειξη ότι έχουμε ακολουθήσει τον σωστό δρόμο για τις ψηφιακές πωλήσεις αυτοκινήτων και πως έχουμε σωστή διαδικτυακή στρατηγική πωλήσεών. Θα συνεχίσουμε στον ίδιο δρόμο το 2021 ξεκινώντας τις διαδικτυακές μας πωλήσεις σε επιπλέον χώρες και αγορές», δήλωσε η Barbara Frenkel, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων Ευρώπης.