RML Short Wheelbase Performance GT: Ρέπλικα ή γνήσια Ferrari 250 GT SWB;


Με κινητήρα V12 και πολλά μηχανικά μέρη από τη Ferrari αυτό το πανέμορφο μοντέλο της Βρετανικής RML είναι κάτι περισσότερο από μία απομίμηση. Πότε θα κυκλοφορήσει στους ευρωπαϊκούς δρόμους.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤ.: RML
  • 26/6/2021

Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Short Wheelbase Performance GT της βρετανικής RML το οποίο πρόκειται να κυκλοφορήσει αυτό το φθινόπωρο. Ξέρουμε ότι κάτι σας θυμίζει, και δεν είναι άλλο από τη Ferrari 250 GT SWB του 1959, αλλά οι ομοιότητες δε σταματούν στο φαίνεσθαι.

Περιγράφεται από τον επικεφαλής σχεδιασμού της RML, Jonathan Bowen, ως «ένα ισορροπημένο και όμορφο, αλλά πρακτικό και σίγουρο», σπορ αυτοκίνητο αλλά αυτό που ξέρουμε είναι ότι εκτός από την εμφάνιση αυτής της ρέπλικας που θυμίζει μια από τις γοητευτικότερες Ferrari όλων των εποχών «φορά» και κινητήρα Ferrari V12! Παρά τον κλασικό σχεδιασμό του αμαξώματος, αυτό είναι πλέον καμωμένο από ανθρακονήματα.

Η δε καμπίνα του Short Wheelbase η οποία αποκαλύφθηκε μόλις χθες, είναι ένα έργο τέχνης και ενώ φαίνεται υπέροχα αναλογική, τεχνικά και εργονομικά, είναι πολύ περισσότερο από ρετρό. Σχεδιασμένη για να φιλοξενεί οδηγούς μεγάλου σωματότυπου, είναι ευρύχωρη, με εξαιρετική ορατότητα μπροστά και πίσω. Η κολόνα τιμονιού είναι ρυθμιζόμενη - κάτι που δεν υπήρχε ποτέ σε ένα αυτοκίνητο από τη δεκαετία του '50 ή του '60 - μαζί με τα ειδικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με δερμάτινη επένδυση ή Alcantara.

Επίσης είναι ένα αυτοκίνητο που απεχθάνεται το πλαστικό. «Θα ήταν εύκολο να εξοικονομήσουμε δεκάδες χιλιάδες λίρες αγοράζοντας όργανα και χειριστήρια, αλλά δεν θα πληρούσαν τα υψηλά μας πρότυπα» λέει ο Bowen. Επομένως, κάθε διακόπτης, κουμπί και όργανο που βλέπετε στο Short Wheelbase είναι κατά παραγγελία και δημιουργείται από εμάς. Τα κωνικά χειριστήρια που βλέπετε στο ταμπλό είναι εμπνευσμένα από την υψηλή ωρολογοποιία και όλα όσα μπορείτε να δείτε και να αγγίξετε στην καμπίνα είναι αλουμίνιο, γυαλί ή δέρμα.» Παρά τον κλασικό σχεδιασμό της καμπίνας, στη Short Wheelbase, ένα σύνολο σύγχρονων τεχνολογιών ενσωματώθηκε διακριτικά για να προσφέρει στους επιβάτες σύγχρονα επίπεδα άνεσης και ευκολίας.

Μια συμπαγής, αλλά υψηλής απόδοσης μονάδα κλιματισμού έχει τοποθετηθεί ενώ στο πνέυμα της εποχής μας θα συναντήσει κανείς ποτηροθήκες, θέσεις για μικροαντικείμενα και όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, μαζί με ένα υπερσύγχρονο multimedia σύστημα, τακτοποιημένα με πιο παραδοσιακά σχεδιαστικά στοιχεία, όπως το πανέμορφο εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η εκτεταμένη εμπειρία της RML κορυφώνεται κάτω από το εμπρός καπό όπου και φιλοξενείται ο V12 κινητήρας της Ferrari, χωρητικότητας 5.474cc, ο οποίος παράγει 485PS ισχύος και 568Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω του κιβωτίου της Ferrari και σύμφωνα με την RML, το πρώτο 0-60 μίλια/ώρα (0-97 km/h) έρχεται για το 1.470 κιλών μοντέλο σε 4,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 298 km/h.