Το μηχανικό κιβώτιο δεν πεθαίνει: Ανάρπαστη η χειροκίνητη έκδοση του Toyota GR Supra


Το κοινό μίλησε, η Toyota άκουσε, και η έκδοση του GR Supra με το μηχανικό κιβώτιο έχει καταφέρει να γίνει εξαιρετικά δημοφιλής.

  • ΦΩΤΟ: TOYOTA
  • 16/8/2023

Όταν παρουσιάστηκε, το νέο Toyota Supra δεν ερχόταν σε καμία έκδοσή του με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό είχε δυσαρεστήσει τους πιο σκληροπυρηνικούς εκ των φίλων της αυτοκίνησης, και δη της Toyota.

Η επιλογή της εταιρείας έχει νόημα από εμπορικήςαπόψεως: το αυτόματοκιβώτιο προτιμάται από την πλειονότητα των αγοραστών νέων οχημάτων, αν και συνεχίζει να αποτελεί την πρώτη επιλογή για αυτούς που βρίσκουν απόλαυση, όχι μόνο χρηστικότητα, στην οδήγηση.

Έτσι, η Toyota «υπέκυψε» στις επιτάσεις των θαυμαστών του μοντέλου και προσέφερε και έκδοση με μηχανικό κιβώτιο για τo GR Supra, και όχι χωρίς αντίκρυσμα.

Σύμφωνα με το Road & Track, σχεδόν τα μισά GR Supra του 2023 που πωλήθηκαν ήταν της έκδοσης με το μηχανικόκιβώτιο - συγκεκριμένα, το 47%.

Το ενδιαφέρον είναι πως αυτή η επιλογή δίνεται μόνο με το πιο ακριβό μοντέλο, αυτό που φέρει τον 3λιτρο κινητήρα, καταφέρνοντας να πουλήσει 1.216 παραδείγματα. Στις πωλήσεις GR Supra με μηχανικό κιβώτιο συγκαταλέγονται κια τα 500 μοντέλα της ειδικής έκδοσης Α91-ΜΤ.

Το εν λόγω κιβώτιο είναι ένα 6τάχυτο σύνολο που προμηθεύει η BMW, αλλά φέρει τροποποιήσεις της Toyota που κατάφερε να μειώσει το βάρος του, αλλά και να αλλάξει τη σχέση μετάδοσης για να δώσει την αίσθηση των ταχύτερων αλλαγών.