Ξεκινώντας με βάση την M5 CS, η Manhart κατάφερε να κάνει τον V8, 4,4 λίτρων twin-turbo κινητήρα της να αποδίδει 798 PS και 935 Nm ροπής. Πρόκειται για σημαντική αύξηση και στις δύο τιμές, καθώς αρχικά το μοντέλο έφτανε τα 643 PS και τα 750 Nm ροπής.
Αυτή η αύξηση επετεύχθη με την προσθήκη μίας εισαγωγής αέρα από ανθρακόνημα και της μονάδας MHtronik που εγκαθίσταται σχεδόν σε κάθε κινητήρα μοντέλου που περνά από τα χέρια του γερμανικού βελτιωτικού οίκου.
Μαζί με αυτές τις μετατροπές, προσθέστε και μία νέα, ανοιξείδωτη εξάτμιση και τέσσερις απολήξεις διαμέτρου 10 εκατοστών, με κεραμικό φινίρισμα.
Επιπλέον, αν και τα φρένα δεν έχουν δεχθεί καμία τροποποίηση, οι επίδοξοι αγοραστές μπορούν να ζητήσουν νέα φισκόφρενα και δαγκάνες.
Τέλος, η Manhart «ντύνει» το μοντέλο με νέες, ματ γκρι ζάντες διαστάσεων 21x9 εμπρός και 21x10,5 πίσω, με ελαστικά 265/30 εμπρός και 305/25 πίσω.
Φυσικά, δε λείπουν και τα εμβλήματα της Manhart, καθώς και η κλασική λωρίδα που ξεκινά από το καπό μπροστά και φτάνει μέχρι και το πίσω μέρος.