Το υδρογόνο μπορεί να δώσει το φιλί της ζωής στους θερμικούς κινητήρες


Γιατί η Toyota επενδύει στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων που θα μπορούν να χρησιμοποιούν το υδρογόνο ως καύσιμο και θα είναι "καθαροί" σε ρύπους. 

  • 24/6/2021

Τον περασμένο Απρίλιο, η Toyota συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα του Fuji με ένα σχεδόν stock Corolla, εφοδιασμένο με έναν κινητήρα που χρησιμοποιεί το υδρογόνο για καύσιμό του.

Ο κινητήρας που χρησιμοποίησε ήταν ένας ελαφρώς τροποποιημένος 1.6 λίτρων, 3κύλινδρος, υπετροφοδοτούμενος κινητήρας από το GR Yaris.

Κι ενώ το αυτοκίνητο μπόρεσε να τρέξεις τις 12 ώρες, αφού οι άλλες 12 χρειάστηκαν για επιδιορθώσεις και ανεφοδιασμούς, ο CEO της εταιρείας, Akio Toyoda, χαρακτήρισε επιτυχία αυτό το άτυπο τεστ:

«Είναι τρομερό που τερματίσαμε τον αγώνα. Αυτό σημαίνει ότι κάναμε πάνω από 1500 χιλιόμετρα.

«Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα, αλλά χάρη στην προσπάθεια όλων, ολοκληρώσαμε τον αγώνα με το αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση. Πιστεύω πως βρήκαμε πολλά δεδομένα.»

Όχι τυχαία, αυτή η συμμετοχή έγινε εν είδει δοκιμών, αλλά και ένδειξης της κατεύθυνσης που θέλει να πάρει η Toyota στον τομέα των εναλλακτικών πηγών ενέργειας στην αυτοκίνηση.

Η Toyota έχει ήδη στην παραγωγή ένα αυτοκίνητο με υδρογόνο για καύσιμο, το Mirai, όμως στόχος είναι να μπουν στην γκάμα των Ιαπώνων περισσότερα μοντέλα με αυτό το χαρακτηριστικό, και να γίνουν μία βιώσιμη επιλογή για τον μέσο καταναλωτή.

Στο πλαίσιο της εξέλιξης και της προώθησης του υδρογόνου σε θερμικούς κινητήρες, η Toyota θα συνεχίσει να συμμετέχει σε αγώνες με τέτοια «πειραματικά» οχήματα.