Toyota: Όλα δείχνουν ότι η επιστροφή της θρυλικής Celica είναι προ των πυλών!


Η τελευταία σταγόνα στο... ποτήρι με τις φήμες που θέλουν το εμβληματικό μοντέλο να επιστρέφει στην παραγωγή, έπεσε από τον ισχυρό άντρα της ιαπωνικής εταιρείας Akio Toyoda.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: TOYOTA USA
  • 12/10/2023

Ο Akio Toyoda είναι ένας από τους πλέον επιδραστικούς ανθρώπους όσον αφορά στις εσωτερικές υποθέσεις της Toyota. Είναι ο άνθρωπος που ολοκλήρωσε με επιτυχία 14 χρόνια στο τιμόνι της εταιρείας, ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος, αλλά κι εκείνος που ακόμη και σήμερα, στα 67 του χρόνια, δοκιμάζει κάθε μοντέλο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας πριν αυτό περάσει στην παραγωγή.

Έχοντας λοιπόν απόλυτα καθοριστικό ρόλο στην πορεία της Toyota, ο Ιάπωνας επιχειρηματίας μίλησε στο Toyota Times και τον Hitoshi Hongo, πρώην αρχισυντάκτη του γνωστού ιαπωνικού περιοδικού Best Car, σχετικά με το ενδεχόμενο επιστροφής της εμβληματικής Toyota Celica στην παραγωγή.

Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι έχει ήδη υποβάλλει αίτημα στους ανωτέρους του (θυμίζουμε ότι πλέον έχει ρόλο επικεφαλής του διοικητικού συμβουλίου και τη θέση του ως CEO έχει πάρει ο Koji Sato) για την αναβίωση της Celica.

Τα λεγόμενά του ήρθαν κατά τη διάρκεια του Rally Hokkaido, ενώ στο πλευρό του Toyoda ήταν κι ο Juha Kankkunen: «Δεν το λέω απλά επειδή είμαστε σε αγώνα ράλλυ, αλλά ο Kankkunen είναι ο 'κος Celica'. Στέφθηκε πρωταθλητής με αυτήν τέσσερις φορές. Τώρα μπορείτε όλοι να σκεφτείτε γιατί τον 'χρησιμοποιώ' τόσο πολύ. Μαντέψτε!»

Βέβαια, ο 'Morizo' δεν είναι το πρώτο σημαντικό στέλεχος της Toyota που κάνει νύξη για την επιστροφή του θρυλικού μοντέλου. Κι ο διευθύνων σύμβουλος της αυτοκινητοβιομηχανίας, Koji Sato, είχε δηλώσει ότι θα ήθελε πολύ να δει μια 8η γενιά της Celica.

Το πόσο πιθανό είναι ένα τέτοιο πρότζεκτ να προχωρήσει παραμένει άγνωστο, όμως οι συνεχείς συζητήσεις περί αυτού από πρόσωπα της μάρκας με καίριες θέσεις δείχνουν ότι μπορεί να βρίσκεται πολύ πιο κοντά απ' όσο νομίζουμε. Έπειτα, το ερώτημα που γεννιέται έχει να κάνει με το εάν η επόμενη Celica θα τροφοδοτείται από θερμικό ή εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύνολο, όπως και αν θα λάβει το «άγγιγμα» της Gazoo Racing, του αγωνιστικού βραχίονα της Toyota.