Αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις για τις επόμενες BMW Σειράς 5 και Χ1


ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΛΑΝΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΡΥΠΩΝ, Η BMW ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΓΕΝΙΕΣ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ 5 ΚΑΙ ΤΗΣ Χ1.

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 28/7/2020

Το πλάνο είναι ξεκάθαρο και γνωστό από καιρό. Η BMW έχει θέσει ως στόχο να παρουσιάσει 25 νέα μοντέλα, υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά, μέχρι το 2023. Παράλληλα, μέχρι το 2030 θέλει να περιορίσει τις εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων της κατά το ένα τρίτο. Και βέβαια, ένας ακόμη στόχος, ο οποίος δείχνει απόλυτα εφικτός, είναι να συμμορφωθεί από φέτος με τις κατά πολύ αυστηρότερες ευρωπαϊκές νόρμες ρύπων, που θέτουν τον πήχη στα 95 γραμμάρια CO2/ km.

Οι επόμενες γενιές των BMW Σειράς 5 και Χ1 αναμένεται να παρουσιαστούν το 2022, στοχεύοντας προς αυτή την κατεύθυνση. Καταρχήν, όλες οι συμβατικές εκδόσεις των δύο μοντέλων θα παρέχονται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Από εκεί και πέρα, αμφότερα θα προσφέρονται και με αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, ανεβάζοντας τον αριθμό των ηλεκτρικών BMW. Μέχρι τότε υπολογίζεται η Βαυαρική φίρμα να διατηρεί στη γκάμα της το i3, τη νέα iX3, την i4, το iNext SUV, μία ηλεκτρική έκδοση της Σειράς 7 και παράλληλα το Mini Cooper SE.

Πέρα από την επιβεβαίωση για τις δύο αυτές ηλεκτρικές εκδόσεις, η BMW δεν έχει προχωρήσει με περαιτέρω πληροφορίες. Θεωρείται πάντως αρκετά πιθανό να χρησιμοποιήσει το ίδιο ή κάποιο παρόμοιο πακέτο με αυτό που έβαλε στη νέα iX3, με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 282 ίππων και συσσωρευτή 80 kWh.

Εδώ αξίζει μία αναφορά στα λεγόμενα του Oliver Zipse, CEO  της εταιρίας. «Δεν κάνουμε απλά αφηρημένες δηλώσεις - έχουμε αναπτύξει ένα λεπτομερές δεκαετές σχέδιο με ετήσιους ενδιάμεσους στόχους, για το χρονικό πλαίσιο έως το 2030. Θα παρουσιάζουμε την πρόοδό μας κάθε χρόνο και θα μετρούμε τους στόχους αυτούς. Η απόδοση του Διοικητικού Συμβουλίου και της εκτελεστικής μας διαχείρισης θα συνδεθεί επίσης με αυτό».