Δείτε ποιος χαρακτήρας του Star Wars κρύβεται πίσω από τη σχεδίαση του Volvo EX30


Το «μυστικό» του Volvo EX30 αποκαλύφθηκε από τον αντιπρόεδρο του τμήματος σχεδιασμού της σουηδικής φίρμας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗΠ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Volvo Car Group, Lucasfilm Ltd
  • 27/10/2023

Είναι γνωστό ότι η Volvo αντλεί έμπνευση για τον σχεδιασμό των οχημάτων της από τα ζώα. Για παράδειγμα, το πρόσωπο ενός λιονταριού ενέπνευσε το μπροστινό μέρος του XC90, δίνοντάς του ένα αγριεμένο κι επιβλητικό λουκ, όπως θα ταίριαζε σε ένα SUV του δικού του μεγέθους.

Για το EX30, το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα της, το οποίο παρουσιάστηκε επίσημα στην Ελλάδα στα τέλη Σεπτεμβρίου, η σουηδική εταιρεία επέλεξε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, χρησιμοποιώντας το πρόσωπο -ή μάλλον το κράνος- ενός χαρακτήρα του Star Wars. Πιο συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος του τμήματος εξωτερικού σχεδιασμού, T. Jon Mayer, εμπνεύστηκε από το κράνος του κυνηγού κεφαλών, 'Boba Fett', πρωταγωνιστή της σειράς 'The Book of Boba Fett'.

T. Jon Mayer
T. Jon Mayer

Ο Mayer είναι μεγάλος fan του franchise και μάλιστα κατασκευάζει τα δικά του -ακίνδυνα, φυσικά- φωτόσπαθα. Επέλεξε το κράνος του συγκεκριμένου χαρακτήρα, πιστεύοντας ότι θα ταίριαζε τέλεια στο μικρότερο και φθηνότερο προϊόν της της Volvo. Δημιούργησε μάλιστα, μια δική του εκδοχή του κράνους, χρησιμοποιώντας την 3D εκτύπωση, προκειμένου να δώσει ζωή στο όραμά του για το EX30.

Τα «ζυγωματικά» του κράνους εκπροσωπούν τα μπροστινά φτερά του EX30, υποδεικνύοντας «τον δυναμισμό στο πλαϊνό μέρος του αυτοκινήτου,» όπως ανέφερε ο Mayer, ο οποίος μπήκε στην ομάδα της Volvo το 2011.

«Ως αποτέλεσμα της οπτικής στιβαρότητάς του, η δυναμική κι η ασφάλεια του EX30 είναι οπτικά εμφανείς στις επιφάνειες του εξωτερικού – μεγάλοι όγκοι που έχουν λαξευτεί από μια μονολιθική μάζα,» εξήγησε ο Mayer στον Douglas A. Bolduc του Automotive News Europe, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης test drive του μοντέλου που έλαβε χώρα στη Βαρκελώνη πριν μερικές ημέρες.

Η λεπτή μάσκα του κράνους ενέπνευσε τα κομψά φωτιστικά σώματα της μάσκας, τα οποία παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στο Volvo Concept Coupe του 2013, σχεδιασμού επίσης του Mayer. Η χαρακτηριστική πλέον διάταξη εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη δεύτερη γενιά του XC90, κι έκτοτε έχει εφαρμοστεί σε όλα τα επόμενα μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας.