Ferrari: Σε ποιο Grand Prix θα έρθει το τεράστιο πακέτο αναβαθμίσεων


Η SF24 «2.0» θα επαναφέρει ένα αεροδυναμικό σχέδιο που η Ferrari είχε αρχικά δοκιμάσει κι έπειτα έβαλε στην άκρη.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Ferrari - Andrea Catalini, Florent Gooden
  • 11/4/2024

Με τους τέσσερις πρώτους αγώνες της σεζόν του 2024 στο πρωτάθλημα της Formula 1 να έχουν ολοκληρωθεί, η Ferrari βρίσκεται δεύτερη στη βαθμολογία των κατασκευαστών, μόλις 21 βαθμούς πίσω από τη Red Bull.

Το 1-2 των Ιταλών στην Αυστραλία, όπως και τα τρία συνολικά βάθρα του Carlos Sainz, έχουν τοποθετήσει την ομάδα στη θέση να είναι η μοναδική που, αυτή τη στιγμή, δείχνει να μπορεί να απειλήσει τη Red Bull υπό προϋποθέσεις.

Ωστόσο, προκειμένου να κυνηγήσει την πρωτοπορία, η Ferrari αναζητά το «κάτι παραπάνω,» ώστε να ξεκλειδώσει το 100% των δυνατοτήτων της SF24. Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή, Enrico Cardile, το «κλειδί» βρίσκεται στην ευελιξία του μονοθεσίου, αλλά και στην πλήρη αξιοποίηση των ακραίων concept που ήδη φέρει αυτό.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του formu1a.uno, ο Cardile κι η ομάδα του έχουν ήδη εγκρίνει ένα τεράστιο πακέτο αναβαθμίσεων, που θα αλλάξει ριζικά την αεροδυναμική συμπεριφορά της SF24 και θα καταφτάσει στο GP Εμίλια Ρομάνια στην Ίμολα. Πιο συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα σχέδιο, που είχε δοκιμαστεί νωρίτερα από τη Ferrari, όμως εν τέλει δε χρησιμοποιήθηκε. Τώρα, μετά από περαιτέρω ανάλυση και νέους υπολογισμούς, οι Ιταλοί ετοιμάζονται να το εφαρμόσουν.

Οι εισαγωγές αέρα, που βρίσκονται στα πλαϊνά του μονοθεσίου, θα αναστραφούν, υιοθετώντας ένα concept αντίστοιχο με εκείνο της Red Bull και πηγαίνοντας κόντρα στη φιλοσοφία που ακολουθούσε μέχρι προσφάτως η ιταλική ομάδα. Η εκ βαθέων ανάλυση του εν λόγω concept έδειξε μεγαλύτερο κέρδος από το αναμενόμενο κι είναι το στοιχείο, που θα προσφέρει την ευελιξία, για την οποία κάνει λόγο ο Cardile, αφού θα διευρύνει τις επιλογές που θα μπορεί να κάνει η Ferrari, όσον αφορά στο στήσιμο.

Το ιταλικό μέσο αναφέρει ότι αυτό το πακέτο αναβαθμίσεων θα έρθει ολοκληρωτικά στην Ίμολα κι όχι σταδιακά από το Μαϊάμι, όπως είχε προγραμματιστεί αρχικά. Αυτή είναι η πρώτη από τις τρεις μεγάλες αναβαθμίσεις που σχεδιάζει η Ferrari, με μοναδικό στόχο της να είναι η κορυφή, δηλαδή να φτάσει και να προσπεράσει τη Red Bull κι ο Max Verstappen.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πώς εξηγεί ο Leclerc τα προβλήματά του στην Ιαπωνία

GP Ιαπωνίας: Βλέπει σαφή βελτίωση o Sainz - Οι ελπίδες της Ferrari απέναντι στη Red Bull